וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: רבותי, תתחילו לקצץ

14.6.2009 / 15:18

הצהובים החלו בשיחות עם השחקנים בנוגע לקיצוץ שכר בגובה של כ-30 אחוז. הראשונים שנקראו היו עזרן, יבוריאן ושבחון, שכנראה יסכימו

במכבי תל אביב החלו היום (ראשון) בסבב שיחות נוסף עם השחקנים בנוגע לקיצוץ שכרם לקראת העונה הבאה. כזכור, כבר לפני כחודש וחצי התקבלה החלטה בקבוצה לבקש מכל השחקנים בעלי השכר הגבוה לקצץ כ-30 אחוז משכרם והבוקר החלו כאמור השיחות.

הראשונים שהגיעו להיפגש עם המנכ"ל, עוזי שעיה, היו החלוץ יניב עזרן, שמתאושש מפציעה ארוכה בברכו וצפוי להיות כשיר לקראת תחילת העונה. גם החלוץ איליה יבוריאן והקשר יוסי שבחון הגיעו להיפגש עם המנכ"ל, כאשר בשלב זה נראה שהשלושה הביעו הסכמה עקרונית לקצץ ממשכורתם לקראת העונה הבאה. כעת ממתינים בקבוצה לשמוע מכל אחד מהם מה גובה הקיצוץ ועד כמה יסכימו השחקנים ללכת לקראת ההנהלה.

השיחות מתנהלות בצל חוסר הוודאות לגבי גובה התקציב לקראת העונה הבאה, שכן הבעלים, אלכס שניידר, שנמצא בקנדה עדיין לא הודיע על גובה התקציב. ההשערות במכבי הן כי שניידר עדיין מנהל משא ומתן עם מספר אנשי עסקים על מנת שיחברו אליו באחוז שותפות כזה או אחר לקראת השנה הבאה. במהלך הימים הקרובים תימשכנה השיחות עם מספר שחקנים נוספים שיקבלו דרישה זהה לקצץ בשכרם בגובה של 30 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully