וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההרשמה למכביה היא הרבה מעבר לציפיות"

איתמר הרמן, יו"ר הוועדה המארגנת, מאושר מרמת ההיענות הגבוהה למשחקים. שמעון מזרחי: "עצם קיומה של מכביה הוא דבר עם ערך עליון"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

רגע לפני שהמכביה ה-18 יוצאת אל הדרך, הגיעו הקברניטים למסיבת עיתונאים מיוחדת כדי לדבר על ההכנות לקראת האירוע החשוב. בין השאר אמורים להגיע לא פחות מ-5,000 ספורטאים מכל רחבי העולם, כאשר 2,000 ישראלים נוספים ירכיבו את התחרויות שיתקיימו בשלל הענפים.

"ההרשמה למכביה הזו היא הרבה מעבר לציפיות שלנו", אמר איתמר הרמן יו"ר הוועדה המארגנת. "למעלה מ-5,300 ספורטאים מחו"ל מגיעים למכביה ולמעלה מ-2,000 ספורטאים ישתתפו. זה גידול של למעלה מ-15 אחוז. המספר הזה מרשים עוד יותר לאור המצב הכלכלי שכולנו חווינו בשנה האחרונה. המשלחות עושות פלאים כדי להגיע. חלק מהמשלחות מביאות מספרים מדהימים. למשל משלחת ארה"ב תגיע עם כ-960 ספורטאים".

יגאל כרמי יו"ר מכבי עולמי אמר: "המכביה נתפשת בעיניהם בדבר הראשון כאירוע ספורטיבי. האם רמת ההישגיות היא מספיקה? בזה כבר עיתונאי הספורט בארץ ידונו. הדבר הראשון הוא הערך התחרותי. הערך השני הוא הערך הציוני-יהודי".

"אני עוד זוכר את עצמי כילד שאביו משתתף שם ואת מגרשי המכביה עם הגמל המעופף שהיו לשם דבר", התרפק על זכרונות העבר נשיא הכבוד שמעון מזרחי. "הגדולה היא שכל המדינה חיכתה למכביה. עצם קיומה של מכביה הוא דבר עם ערך עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully