וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן רכשה את עלי סיסוקו

אחרי מכירתו של קאקה, הרוסונרי בעידן לאונרדו מתחילים להתחמש והם התחילו במגן הצרפתי של פורטו. פיגו עשוי לקבל תפקיד ניהולי באינטר

אחרי שמכרה את קאקה לפני קצת פחות משבועיים, סגרה היום (ראשון) מילאן על רכישתו של מגנה השמאלי של פורטו, הצרפתי עלי סיסוקו. סגן הנשיא של הקבוצה האיטלקית, אדריאנו גליאני, אמר: "הסיכום הושג הודות לידידות שיש לנו עם נשיא פורטו". אחר כך הוסיף גליאני כי ביום שני יעבור המגן הצרפתי בן ה-21 בדיקות רפואיות במילאנו.

סיסוקו עלה לרוסונרי, כך לפי דיווחים בתקשורת, כ-15 מיליון יורו, הוא ההחתמה הראשונה שמילאן מבצעת בקיץ הנוכחי, בעידן החדש תחת המאמן הברזילאי לאונרדו, מאז עזיבתם של קרלו אנצ'לוטי קאקה.

כידוע, הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה בארץ המגף מחזרת גם אחרי אדין דזקו, חלוצה הבוסני של אלופת גרמניה וולפסבורג, כמו גם אחרי הקשר הברזילאי הרננאס.

פיגו עשוי לקבל תפקיד ניהולי באינטר

בתום העונה הנוכחית, לאחר ארבע אליפויות איטליה רצופות במדי אינטר, פרש הכוכב הפורטוגלי לואיס פיגו ממשחק. זה היה די ברור שביום מן הימים פיגו ישוב וישתלב בנוף הכדורגל העולמי, וכבר כעת נראה כי הוא אולי ימשיך לעבוד במועדון האיטלקי בתפקיד ניהולי.

"יש לי כוונה לעשות משהו חשוב ואמיתי עבור אינטר", הצהיר הפורטוגלי בראיון שנתן לרשת סקיי הבריטית. "נלמד את הנושא עם הנשיא מאסימו מוראטי ואני אשמח לעשות משהו ברצון רב".

פיגו אף הרשה לעצמו להתייחס לנושא החם המדובר של הנראזורי בימים האחרונים, הוא עסקת ההחלפה שכנראה לא תצא לפעול של זלטאן איברהימוביץ' וסמואל אטו. "אני לא נותן לאיברה שום עצה", אמר. "בשנים הללו באינטר הוא היה טוב והשתפר הרבה כשחקן, אבל הבחירות הן תמיד אישיות ואני מעדיף לא להיכנס לנושא".

פיגו כמובן גם התייחס לרכישות האחרונות שביצעה ריאל מדריד. כזכור, הפורטוגלי נקנה לפני תשע שנים, ב-2000 על ידי הלבנים והפך אז לרכישה היקרה בהיסטוריה. פיגו נשמע כמגן על ריאל. "אני מבין שבעת משבר כלכלי, הסכומים שריאל מוציאה גורמים לסוג של הלם, אבל זה השוק. אם יש מישהו שיקנה יש מי שימכור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully