וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: ”אני רוצה לכתוב את ההיסטוריה מחדש”

רונאלדו לא חושש מהתגובות אליו אחרי מעברו לריאל: ”אוהב לראות את השנאה בעיניים”. ביונייטד נושמים לרווחה: ”המצב היה בלתי נסבל”

אז איך כריסטיאנו רונאלדו מתמודד בימים האלה עם המעבר הצפוי ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד? למרות שהפורטוגלי צפוי לזכות לגל שנאה נגדו מצד אוהדי השדים האדומים, נראה שהוא לא ממש מתרגש מכך, לפחות על פי הדברים שלו בראיון שנערך עימו ב"ניוז אוף דה וורלד".

"אני אוהב את זה שאנשים מלגלגים לי", סיפר רונאלדו בראיון. "אני אוהב לראות את השנאה בעיניים, לשמוע את העלבונות. זה לא מפריע לי. זה נכון שהרבה אנשים שונאים אותי, אבל יש יותר שאוהבים אותי ותומכים בי. אני מרגיש רע רק כשאני משחק רע. למזלי, זה לא קורה הרבה".

בהמשך הראיון מספר רונאלדו כי לדעתו הוא רחוק מהשיא למרות שתי העונות האחרונות המצוינות שעבר אצל אלכס פרגוסון. "יש לי עוד דרך ארוכה לעבור. אני באמת רוצה לכתוב את ההיסטוריה של הכדורגל מחדש. אני ער לכך שאני כבר בין הגדולים של הגדולים, אבל אני רוצה להמשיך לכתוב עוד הרבה עמודים יפים".

לקראת גמר ליגת האלופות מטבע הדברים נעשו השוואות רבות בין הפורטוגלי לבין ליאו מסי, עליו אומר רונאלדו כי הוא אינו מקנא בו. "אין לי במה לקנא בליאו. אני לא משווה את עצמי לאחרים. אני כריסטיאנו רונאלדו, ואני יכול לזכות במדליות יותר מכל אחד אחר. אני לא אוהב לנוח. האוהדים רוצים לראות כריסטיאנו רונאלדו אדיר כך שאני מנסה לא לאכזב".

ובינתיים גם אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, פותח את הפה לראשונה מאז שרונאלדו עזב את קבוצתו, והודה כי המעבר הזה לא הפתיע אותו. "הוא רצה לעזוב, וזה פשוט כמו שזה נשמע. הוא עמד ללכת פעם ועשינו הכל כדי להשאיר אותו כבר הרבה זמן".

שחקן בכיר ביונייטד סיפר כי במועדון נושמים לרווחה מאז שנודע על עזיבתו. "היה ברור שהראש שלו לא איתנו", אמר השחקן, "המצב כבר היה בלתי נסבל. ווין רוני, למשל, היה צריך לשחק בשלוש עמדות שונות כדי שלא יפריע לרונאלדו על המגרש. הראש שלו היה במקום אחר, וכל ההתעסקות סביבו הפריעה לקבוצה. המשחק מול ברצלונה, כשהוא ניסה לנצח לבד את המשחק, היה הקש ששבר את גב הגמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully