וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מיליון יורו מפרידים בין וייה לריאל מדריד

פרז מתעקש לרכוש את החלוץ בעסקה כוללת בת 43 מיליון יורו, בעוד נשיא ולנסיה מנואל יורנטה דורש 48. זידאן מנסה לשכנע את ריברי להצטרף

מעברו של דויד וייה לריאל מדריד, גם אם עוד לא נחתם, אמור להיות בקרוב מאוד, כאשר חלוצה של ולנסיה יעשה גם הוא, כמו קאקה וכריסטיאנו רונאלדו את הדרך לסנטיאגו ברנבאו. וייה, עליו קיבלו סוכנו וקבוצתו מספר הצעות, אמר לפני מספר ימים שהוא מעוניין לעבור רק לריאל. אלא שמה שמפריד כרגע את וייה מריאל הם חמישה מיליון יורו.

הקבוצה מעיר התפוזים נמצאת במצב כלכלי קשה והיא חייבת מזומנים כדי להמשיך ולתפקד. נשיא הקבוצות של ריאל וולנסיה, פלורנטינו פרז ומנואל יורנטה, בהתאמה, שוחחו בימים האחרונים מספר פעמים לגבי סכום ההעברה של וייה. בעוד נשיא ולנסיה יורנטה דרש 30 מיליון יורו על החלוץ ואת אלבארו נגרדו (אותו ריאל העריכה ב-18 מיליון יורו) מה שמביא את וייה לסכום כולל של 48 מיליון יורו, הרי שנשיא ריאל מדריד הסכים להעביר 25 מיליון יורו וכן את נגרדו. פרז הסכים בתחילה להעברה בסכום כולל של 36 מיליון יורו, עלה ל-40 וכעת הוא מוכן לסגור על 43.

רגע הצדדים הגיעו למבוי סתום כאשר אף אחד מהם לא מוכן להתפשר על חמשת מיליון היורו הנוספים שמפרידים ביניהם לבין חתימה על העסקה. פרז כבר מתכנן חלופה למקרה ולא יצליח להביא את וייה בדמותו של דייגו פורלאן. חלוצה האורוגוואי של היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד, זכה העונה בנעל הזהב והוא מוערך בכ-36 מיליון יורו.

בוטראגניו לא מתרגש מדברי לאפורטה

אמיליון בוטראגניו, שחקן העבר האגדי של ריאל והאיש שאחראי כיום על קשרי החוץ של הקבוצה, הקדים את החתימה של וייה וכבר דיבר על מעברו הצפוי של החלוץ, כאשר הוא גם התייחס לראול אלביול, גם בו ריאל חושקת. "הם רלוונטיים לגבינו, שניהם שחקנים נהדרים".

בוטראגניו נשאל האם מעבר של וייה לא ישפיע לרעה על הקפטן והסמל ראול, שהמקום שלו בסגל ובהתקפה הצפופה יקטן כעת בהרבה, ואמר: "ראול הוא אינטילגנט מאוד, הוא יודע כיצד לעזור למועדון ולקבוצה". על שתי ההחתמות הגדולות של המועדון, קאקה ורונאלדו, אמר: "יש לרונאלדו מהירות אדירה והוא מבקיע מצטיין. הוא שחקן שיש לו הכול, הוא יהיה הצלחה גדולה. קאקה הוא אלגנטי".

בוטראגניו אף התייחס לדבריו של נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה, שמתראיין ומטיף תחת כל עץ רענן ומטיף על ההחתמות הדרמטיות של ריאל. רק אמש לאפורטה עקץ כשאמר ש"בארסה היא קבוצה שבונה את הכוכבים, ואילו ריאל קונה אותם". בוטראגניו לא התרגש והחמיא לקטלאני: "הוא יכול לבנות שתי קבוצות גדולות".

ובינתיים נעשים גם מאמצים לצרף את פרנק ריברי. יועץ ריאל, זינאדין זידאן, התייחס לנושא והודה כי הוא עושה מאמצים לשכנע את השחקן להצטרף לקבוצה מהבירה. "אני בשיחות עם פרנק", אמר זידאן. "הוא שחקן פנטסטי שיש לו מקום בריאל. לשחק בקבוצה הזו הוא הזדמנות לקריירה, שמבחינתי, אתה לא מסרב לה. זו תהיה הזדמנות נחמדה לפרנק. זה תלוי בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully