וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חרז, טנריפה וסראגוסה עלו

נקבעו העולות החדשות ל'לה ליגה': חרז עשתה זאת לראשונה בתולדותיה, טנריפה שבה אחרי שבע שנים וסראגוסה כבר אחרי שנה אחת

בזמן שכוכבי הליגה הספרדית נמצאים חלקם בהכנות לגביע הקונפדרציות וחלקם באתרי חופשות הקיץ שלהם, הליגה השנייה הבלתי נגמרת ערכה את המחזור ה-41 של העונה הערב (שבת) ובסופו נקבעו שלוש העולות ל'לה ליגה'. חרז עשתה זאת בפעם הראשונה בתולדותיה, טנריפה סיימה את שבע השנים הרעות מבחינתה וסראגוסה שבה אחרי עונה אחת בלבד. השלושה תחלפנה את רקראטיבו, נומאנסיה ובטיס שנשרו לליגת המשנה.

חרז עשתה היסטוריה עם עלייה ראשונה ב-62 שנות קיומה, לאחר ששחקניו של אסטבן ויגו ניצחו 1:2 בחוץ את הואסקה. טנריפה, בשורותיה מככבים שניים מהכובשים המצטיינים בליגה, נינו (28 שערים) ואלחנדרו אלפרו (20), ניצחה 0:1 את ג'ירונה משער של הניגרי דניאל קומה. קבוצות הליגה הבכירה ישמחו לשוב ולבקר באיים הקנאריים, אולי פרט לריאל מדריד, לה זכרונות רעים מהמפגשים עם טנריפה משביתת השמחות.

סראגוסה, המדורכת על ידי אחד המאמנים העולים בכדורגל הספרדי, מרסליניו, ניצחה באיצטדיון הביתי לה רומרדה את קורדובה 1:3 וחזרה לבמה המרכזית אחרי עונה אחת. בקבוצה מככבים שמות כמו רוברטו אז'אלה הארגנטינאי ואברטון הברזילאי, שכבש הערב את שערו ה-28 בליגה והוא בראשות טבלת הפיצ'יצ'י יחד עם נינו. את שני השערים האחרים כבשו לאונרדו פונסיו וחבייר אריזמנדי, ובסך הכל לסראגוסה סגל שעם ליטושים קלים יכול לעשות חיל גם בליגה הראשונה.

הסיפור העצוב של הערב הגיע מאלאבס, פינאליסטית גביע אופ"א ב-2001 שהמשיכה בהדרדרות ונשרה לליגה השלישית למרות ניצחון 0:1 על אליקנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully