וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי כהן ימשיך בהפועל רמת גן

13.6.2009 / 21:36

השוער חתם לעונה נוספת ויחזור לליגת העל כשהוא נושק לגיל 39, עם אפשרות לעבור את אלון חרזי כשיאן ההופעות. סופר ואבוטבול שוחררו

הפועל רמת גן ממשיכה בהכנותיה לחזרה לליגה הבכירה, ומאיישת את החוליה האחורית עד תומה. אחרי שהחתימו את הבלמים גולן חרמון וחיים מלכה ודאגו להשארתם של אסי דומב, קובי מוסא והקפטן תמיר בן עמי, חתמו הערב (שבת) ראשי הקבוצה עם השוער רפי כהן על המשך דרכו לעונה נוספת.

כהן, שצפוי להנהיג בעורף הרמת גני קו אחורי על טהרת הישראלים, חוזר לליגת העל אחרי שהעלה לפני כן גם את הכח עמידר רמת גן, עם אופציה לשוב ולהיות שיאן ההופעות בליגה הבכירה. השוער, ששיחק בעבר בין היתר בהפועל פתח תקוה, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, רשם 519 משחקים בליגה הראשונה ונעקף רק לפני חודשיים על ידי אלון חרזי, שלא צפוי לשחק בעונה הבאה. אם כך, כשהוא מתקרב לגיל 39, זו ההזדמנות של רפי כהן לשוב אל הפסגה.

לאחר שההגנה תוגברה כיאות, ממשיכים ברמת גן לחפש אופציות לחיזוק עמדות הקישור והתקפה, כשהמגעים לצירופו של פול קסאני, שחקן עירוני קרית שמונה בעונה החולפת, נמשכים. במקביל, הבלם אבי סופר והקשר משה אבוטבול קיבלו הערב הודעה על שחרורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully