וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: טאו השוותה את סדרת הגמר

הבאסקים ניצחו בבית 67:75 את ברצלונה והשוו ל-1:1, כשעכשיו תצאנה השתיים למשחקים בבירת קטלוניה. ראקוצ'ביץ' הוליך עם 22

יומיים אחרי ההפסד הדרמטי לברצלונה 70:72 משלשה בסיום של ג'אנלוקה באזילה, השוותה הערב (שבת) טאו ויטוריה את סדרת הגמר הספרדית בזכות ניצחון ביתי 67:75. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' שיחקה שוב ללא הסנטר הברזילאי טיאגו ספליטר, אך הפעם הסתדרה ולא נתנה לסדרה לברוח לה.

הבאסקים הוליכו כמעט לאורך כל המשחק, וכשנותרו שלוש דקות לסיום החזיקו ביתרון בן 11 נקודות, שהיה כבר יותר מדי עבור ברצלונה. איגור ראקוצ'ביץ' הוביל את טאו עם 22 נקודות ופיט מיקאל עזר עם 19, מול 21 של חואן קרלוס נבארו מן העבר השני, כשברצלונה לא מקבלת תפוקה מספקת מהקו הקדמי (22 נקודות בלבד). כעת תנדוד סדרת הטוב משבעה משחקים לברצלונה, שם ישוחקו צמד המפגשים הבאים.

בצרפת הסתיימו הערב חצאי הגמר והתבהרה תמונת גמר הפלייאוף, בו ייפגשו וילרבאן ואורלאן. וילרבאן גברה 56:62 על נאנסי ו-1:2 בסדרה כולה. וילרבאן כבר פיגרה 52:43 בתום הרבע השלישי, אבל ריצת 4:19 ב-10 הדקות האחרונות הייתה טובה מספיק בשביל מהפך. איימריק ז'אנו, עלי טראורה ואריק קמפבל קלעו 10 נקודות כל אחד והוליכו את המנצחת. ג'ף גריר קלע 14 עבור נאנסי ולמיין ווילסון הוסיף 13.

אורלאן, שתפגוש את וילרבאן בהתמודדות על התואר, עלתה לגמר הצרפתי לראשונה בהיסטוריה שלה, כשרק לפני 20 שנה היא עדיין הייתה קבוצה לא מקצוענית. 60:66 הערב על לה מאן העניק לקבוצה הצנועה 1:2 בסדרה. בריאן גרין הוליך את המנצחת עם 14 נקודות ואדריאן מורמן קלע 13. בובי דיקסון קלע 21 ללה מאן.

בעונה הבאה ישחקו ביורוליג 3 קבוצות צרפתיות - 2 קבוצות אוטומטיות ועוד קבוצה שתיכנס למוקדמות. שתי הקבוצות שהמקום שלהן מובטח הן נאנסי ווילרבאן, כאשר בזכות ההעפלה של וילרבאן לגמר הפלייאוף היא תעפיל ישירות ללא מוקדמות. אורלאן אמורה להיות הקבוצה השלישית שתיכנס, אלא אם כן לה מאן תערער. הסיבה למספר הגדול של הקבוצות הצרפתיות הוא התרומה הכספית הגדולה של הערוץ קאנאל פלוס ליורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully