וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מכבי חיפה מוחה נגד העלאת המס על זרים

13.6.2009 / 20:15

סגנית האלופה הוציאה הודעה רשמית: "ג'ף רוזן מביע תמיהה על קשיים שבכוונת ממשלת ישראל להעמיד בפני משקיעים חיצוניים כדוגמתו"

בעלי מועדון מכבי חיפה, היהודי האמריקאי ג'ף רוזן, הוציא הערב הודעה רשמית באמצעות עורך דינו, עו"ד טל אבריאל, ובו הוא מבקש להביע מחאתו על הכוונה של ממשלת ישראל להעלות את שיעור המס החל על שחקנים זרים המשחקים בישראל.

בהודעה נכתב: "ג'ף רוזן, כבעל אמצעים אמריקאי, שבחר להשקיע לרכוש קבוצת כדורסל בישראל ולהשקיע בחיפה ממיטב הונו כדי לאפשר לתושבי חיפה ולאוהדי הקבוצה להנות מכדורסל מקצועני ברמה גבוה ותחרותית, מביע תמיהה על קשיים שבכוונת ממשלת ישראל להעמיד בפני משקיעים חיצוניים כדוגמתו, שעלולים למנוע מהם להשקיע בתחום הספורט בישראל.

"מכבי חיפה היט שבשנתה הראשונה בליגת העל אחרי רכישתה ע"י ג'ף רוזן סיימה את העונה כסגנית האלופה וכסגנית מחזיקת הגביע אמורה בעונה הקרובה לייצג את ישראל ולשחק במסגרת אירופאית קשה גם כך מול קבוצות בעלות תקציבי עתק, והעלאת שיעורי המס תמנע ממנה להעמיד קבוצה שתוכל להתמודד במסגרת שכזו, דבר שיפגע לא רק בציבור חובבי הכדורסל ובעיר חיפה אלא במדינת ישראל עצמה. מכבי חיפה היט וג'ף רוזן מצטרפים לקריאה בשם כל הספורט הישראלי והכדורסל בפרט להימנע מגזירה זו ולבטלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully