וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט סיים את דרכו בהפועל ירושלים

13.6.2009 / 20:04

על אף שהיה חתום לעונה הבאה, סיים הרכז את דרכו בקבוצה ויחפש קבוצה חדשה. בני השרון וראשל"צ מתעניינות, פגישת גודס וקליין נדחתה

מורן רוט, שחקנה של הפועל ירושלים בעונה החולפת, סיים את דרכו בקבוצה, והחל מהערב (שבת) נחשב לשחקן חופשי. רוט חתם בקיץ שעבר, אחרי מגעים אינטנסיביים עם מספר קבוצות, על חוזה לשנתיים בירושלים, אך בשל מצבה התקציבי של הקבוצה החליטו הצדדים להיפרד. בעקבות התרת החוזה יפוצה השחקן בכ-20 אלף דולר. במהלך העונה היה רוט אחד מהשחקנים המובילים בירושלים, רשם רוט 10.7 נקודות ו-3.9 אסיסטים בעונה הסדירה ובמהלך הפלייאוף והפיינל פור מספריו ירדו ל-6.8 נקודות ו-2.4 אסיסטים.

רוט החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל אשדוד ועבר לנוער של מכבי תל אביב בגיל 18. אחרי עונה במדי הנוער הצהוב החל בנדודיו כשבין היתר שיחק במדי הפועל בארי, אליצור רמלה ומכבי אשדוד מהלאומית. זיו ארז, מאמנו ברמלה, לקח את רוט לרמת השרון בעונת 2004/5, שם נבחר לתגלית העונה. בעונה לאחר מכן הוליך את מכבי ראשון לציון לחצי גמר הפיינל פור, וזכה בעקבות אותה עונה גם לזימון לנבחרת ישראל.

את עונת 2006/7 החל במדי הפועל גליל עליון, אך לא הסתדר ועבר לעירוני רמת גן עד לסיום העונה. בעונה שעברה היה הרכז המוביל בהפועל חולון עמה זכה באליפות המדינה, ובזכות אותה עונה היה אחד השחקנים החמים בשוק ההעברות, ובסיום כאמור חתם בירושלים.

כעת צפוי רוט לנהל מגעים עם מספר קבוצות שבין הקבוצות שעשויות לפנות אל השחקן נמצאות בני השרון, שסיימה חוזה עם מאיר טפירו וארז כץ, מכבי ראשון לציון בה שיחק בעבר, ובסיטואציה מסוימת אף הפועל חולון. את תגובתו של רוט ותגובתה של ירושלים לידיעה לא ניתן היה להשיג.

הפגישה בין גיא גודס ליו"ר הקבוצה, דני קליין, בה היו אמורים השניים לדון על המשך דרכו של המאמן בירושלים, נדחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully