וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לאמפה בדרך למכבי ת"א

על פי כלי תקשורת באירופה, הסנטר הפולני, 24, 2.10 מ', שוחרר מחימקי שלא הצליחה לעמוד בעלויותיו והוא נמצא בדרכו לאלופת ישראל

הסנטר הפולני מאצ'יי לאמפה שוחרר מחימקי מוסקבה והוא בדרכו למכבי תל אביב, כך מדווחים היום כלי תקשורת באירופה. לאמפה, 24, 2.10 מטרים, חתם לפני שנה על חוזה לשלוש עונות בחימקי, אך על פי הדיווחים הקבוצה הרוסית סובלת לקשיים כלכליים, לא יכולה לעמוד בשכרו המוערך בכ-1.5 מיליון יורו לעונה, והצדדים סיכמו על שחרורו של השחקן.

לאמפה הגיע לרוסיה בקיץ 2006 אחרי ששיחק שלוש שנים ב-NBA ועבר ביוסטון, פיניקס וניו אורלינס. הפולני חתם בספרטק סט. פטרסבורג, אבל שוחרר ממנה לאחר שהיא פשטה רגל. לאחר מכן עבר לחימקי. בעונה החולפת הוא רשם ממוצעים של 9.7 ו-4 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ ו-10.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בליגה הרוסית.

מריאל מדריד עד חימקי

לאמפה החל את הקריירה בריאל מדריד, אבל מיעט לשחק אצלה ונשלח להשאלה באוניברסידד קומפלוטנסה מהליגה השנייה. בשנת 2003 בחרה בו ניו יורק ניקס בבחירה ה-30 בדראפט, אל למרות שהוא הצטיין בליגת הקיץ, הפולני התמיר לא שיחק במדי הניקס ב-NBA. בינואר 2004 נשלח לפיניקס סאנס כחלק מעסקת הגעתו של סטפון מארבורי למדיסון סקוור גארדן והפך לשחקן הצעיר ביותר של הקבוצה מאירזונה שמשחק במהלך העונה הרגילה, קצת לפני שמלאו לו 19.

לאמפה לבש את מדי הסאנס 37 פעמים לפני שבינואר כעבור שנה נעשה עליו טרייד נוסף ובפברואר 2006 הוא נחת בניו אורלינס ביחד עם קייסי ג'ייקובסן וג'קסון ורומאן. מאוחר יותר הוא נשלח ליוסטון בה מיעט לשחק ולמעשה סיים את דרכו ב-NBA, לפחות נכון לעת עתה. בסך הכל שיחק 64 משחקים ב-NBA בהם שיחק 9.9 דקות בממוצע, קלע 3.4 נקודות ואסף 2.2 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully