וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי נגד בלייק בגמר טורניר קווינס

הסקוטי גבר 4:6, 2:6 על חואן קרלוס פררו והתקרב כדי משחק אחד מתואר ראשון בקריירה על דשא. בלייק נהנה מפרישתו של רודיק שנפצע

אנדי מארי הסקוטי עלה היום (שבת) לגמר טורניר קווינס בלונדון (על סך פרסים של 750 אלף יורו) אחרי ניצחון 2:6, 4:6 על חואן קרלוס פררו הספרדי.

מארי, המדורג 3 בעולם וראשון בטורניר, שלט במשחק לכל אורכו ובזכות הניצוון התקרב כדי משחק אחד מתואר ראשון בקריירה על משטח דשא. ניצחון שלו במשחק על התואר גם יהפוך אותו לבריטי הראשון שעושה זאת מאז 1938 בקווינס. "אני שמח שניצחתי בשתי מערכות. היה לי שבוע טוב ואני מקווה שהוא יימשך גם מחר בגמר", אמר מארי אחרי הניצחון על פררו, המדורג 90 בעולם.

מארי יפגוש בגמר את ג'יימס בלייק, שנהנה מפרישתו של אנדי רודיק במשחק חצי הגמר השני. רודיק, שזכה בקווינס ארבע פעמים בעבר, נפצע בקרסולו הימני ונטש את המגרש במצב של 4:4.

בטורניר האלה בגרמניה (על סך פרסים של 750 אלף יורו) התגבר טומי האס על הפסד במערכה הראשונה מול בן ארצו, פיליפ קוהלשרייבר, כדי לנצח 6:2, 6:7, 6:7 ולהעפיל למשחק הגמר. האס כבר פיגר 5:2 במערכה השלישית, אבל חזר למשחק בצורה מרשימה וכאמור ניצח.

עבור הטניסאי בן ה-31, שבשיאו דורג במקום השני בעולם, יהיה זה גמר ראשון אחרי למעלה משנתיים כשאת מירב עונת 2008 הוא החסיר בגלל פציעה בכתף. במשחק על התואר הוא יפגוש את נובאק דג'וקוביץ', שגבר על אוליבייה רוקוס הבלגי 6:7, 4:6.

מריה שראפובה הרוסיה הודחה היום בחצי גמר טורניר בירמינגהאם (על סך פרסים של 220 אלף דולר) אחרי שהפסידה ללי נה הסינית 6:4, 6:4. לי נה תתמודד על התואר נגד מגדלנה ריבריקובה הסלובקית, שגברה על סניה מירזה ההודית 6:3, 0:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully