וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו ולנסיה בדרך למנצ'סטר יונייטד

הקשר האקוודורי של וויגאן מחוזר זה זמן רב על ידי השדים האדומים, שייכנסו בקרוב למשא ומתן עליו. לוקאש פביאנסקי האריך חוזהו בארסנל

שוק ההעברות באירופה ובאנגליה מתחמם. אחרי עסקאות הענק של ריאל מדריד שהציפו את השוק, מתחילים גלי המשנה להתפשט. מנצ'סטר יונייטד, שתקבל עבור כריסטיאנו רונאלדו סכום שיא של 94 מיליון יורו, חוככת כעת ידיה וחושבת על מי להוציא את כספה, כאשר אחד מיעדיה הראשונים הוא אנטוניו ולנסיה, קשרה של וויגן, אותו היא מעוניינת לרכוש תמורת כ-17 מיליון לירות שטרלינג.

יו"ר וויגן דייב ווילן אישר כי היונייטד הביעה רצון בפניו להעביר את השחקן מאקוודור לשורותיה, וכעת הוא מחכה להצעה הכספית עליו. "הם בקשר איתנו וניכנס למשא ומתן בקרוב מאוד", אמר ווילן, "כך אני מאמין.

"אני חושב שהם חיכו לראות האם עסקת רונאלדו באמת תצא לפועל, מה שקרה לבסוף. המגעים לגבי ולנסיה יתפתחו בשבוע עד 14 הימים הבאים", הוסיף ווילן, שאף אמר: "הם נמצאים איתנו בקשר בשלושת החודשים האחרונים". יחד עם זאת, בוויגן לא ששים לאבד את הכישרון בן ה-23. "אנחנו לא נואשים למכור. אם הייתי יכול להשאירו, הייתי עושה זאת. הוא שחקן מבריק".

פביאנסקי ממשיך בארסנל

שוערה הפולני של ארסנל, לוקאש פביאנסקי, חתם על הארכת חוזהו בקבוצה הלונדונית. פביאנסקי, 24, הגיע לקבוצה ב-2007 מלגיה וארשה ומשמש לרוב כשוער השני אחרי מנואל אלמוניה. השנה אליה הוארך החוזה עדיין לא נסגרה, אבל פביאנסקי נשמע מרוצה: "אני מאוד שמח. זה יוצר אצלי מוטיבציה גבוהה להמשיך לעבוד קשה ולזכות בתארים עם ארסנל".

* אברטון שיחררה את הבלם הפורטוגלי נונו ולאנטה והקשר ההולנדי אנדי ואן דר מיידה. ואלנטה, שזכה עם פורטו בליגת האלופות ב-2005, הגיע לגודיסון פארק ב-2005. ההולנדי עבר מאינטר לכחולים לפני ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully