וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי טיילר מתקרב לסיכום במכבי חיפה

13.6.2009 / 10:46

הסנטר שמעדיף לפסוח על השנה האחרונה בתיכון ועל המכללות, במו"מ עם הירוקים. לפי ההערכות אמור להיבחר ראשון בדראפט 2011

ג'רמי טיילר מתקרב לסיכום במכבי חיפה, כך מעריך סוכנו של השחקן, סוני ואקרו. "אנחנו די קרובים", אמר ואקרו. "אבל אנחנו לא ממהרים. יש עוד זמן עד שהליגה בישראל תחל. הוא בכושר טוב כרגע". אם אכן יעבור טיילר לאירופה, הוא יהיה האמריקאי הראשון שעושה זאת - עוזב תיכון מוקדם מן הצפוי וחוצה את האוקיאנוס.

הסנטר האמריקאי (2.09), שבקרוב יהיה בן 18, החליט לדלג על השנה האחרונה בתיכונים ועל שלב המכללות כדי לנסות ולצבור ניסיון (וכמה ג'ובות) באירופה במשך שנתיים לפני דראפט 2011. בארה"ב גורסים כי לטיילר סיכוי טוב להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט בעוד שנתיים. יצוין כי במקביל מנהל סוכנו של השחקן מגעים עם שבע קבוצות נוספות, ביניהן עוד אחת מישראל, וכן עם קבוצות מאירופה וסין. טיילר עצמו העמיד ממוצע של 28.7 נקודות בשנה הראשונה בתיכון, אבל העיד אחר כך שכדורסל תיכונים משעמם אותו.

בתוך כך, בסוף חודש יולי תערוך מכבי חיפה מחנה אימון בארה"ב, זו השנה השנייה ברציפות. הקבוצה תיבחן במחנה שחקנים יהודים אמריקאים כמו גם זרים אמריקאים. אשתקד גילתה הקבוצה במחנה את דבון ג'פרסון, טוד גולדן ובן סטרונג, כאשר השנה ייבחנו בין היתר ג'וש פייס, בוגר מכללת סירקיוז שזכה באליפות המכללות ביחד עם כרמלו אנתוני ב-2003. גם טיילר אמאיה, פורוורד אמריקאי ששיחק בעונה האחרונה בליגה הסינית, וג'ושוע רייסמן, שחקן יהודי בוגר מכללת גונזגה שניהל בעונה האחרונה משא ומתן עם עירוני רמת גן, יהיו בין הנבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully