וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: מארי העפיל לחצי הגמר

הסקוטי לא התקשה מול מארדי פיש וניצח אותו 5:7, 3:6. גם רודיק וחואן קרלוס פררו בשלב הבא. ברמינגהאם: שראפובה בחצי הגמר

אנדי מארי ממשיך להתכונן לטורניר החשוב ביותר שלו בעוד פחות משבועיים בווימבלדון ובינתיים נראה שהמעבר מחימר לדשא עושה לו טוב. הטניסאי הסקוטי שנמצא במקום השלישי בעולם פגש ברבע הגמר של טורניר קווינס, לונדון את מארדי פיש האמריקאי וניצח אותו תוך שעה ועשר דקות 5:7, 3:6. אגב, למעלה מ-70 שנה לא זכה בריטי בטורניר קווינס, ומארי עשה צעד גדול לשבור את הנתון הזה.

11 אסים היכה מארי ביריבו, המדורג 25 בעולם, ועם אחוזי הגשה מצוינים ולצד שלוש שבירות הוא הצליח לנצח ולהבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים בטורניר. מארי יפגוש בחצי הגמר את חואן קרלוס פררו הספרדי, שאמנם הפסיד 6:4 לסטיב דרסיץ', אך התאושש בהמשך עם 3:6, 4:6 כדי להשלים את הניצחון החשוב מבחינתו. מי שעוד עלה לחצי הגמר הוא אנדי רודיק, שהתקשה מול איבו קרלוביץ', אבל ניצח פעמיים בשובר שוויון 6:7, 6:7. במשחק לא נרשמו שבירות ושני הטניסאים היכו יחד 50 אסים. בחצי הגמר מחכה לרודיק דרבי מול בן ארצו, ג'יימס בלייק, שגבר 6:7, 3:6 על מיכאיל יוז'ני.

גם בטורניר האלה שבגרמניה הגיעו לרבע הגמר. פיליפ קולשרייבר הגרמני פגש את בן ארצו, אנדראס בק, ואחרי שהפסיד לו 6:3 במערכה הראשונה הוא ניצח 3:6, 3:6 בדרך להשלמת הניצחון. בחצי הגמר יפגוש קולשרייבר את טומי האס, שגבר 6:7, 2:6 על מישה זברב הגרמני. נובאק דג'וקוביץ' טייל בקלילות לארבעת הגדולים עם 1:6, 4:6 קליל על יורגן מלצר. אוליבייר רוחוס מחכה לו בשלב הבא לאחר ניצחון ארוך על בנג'מין בקר 7:6, 3:6, 3:6.

מריה שראפובה ממשיכה בקאמבק והערב עלתה לחצי גמר טורניר ברמינגהאם לאחר ניצחון 1:6, 6:2, 3:6 על ינינה וויקמייר הבלגית. בחצי הגמר תחכה לרוסייה נה לי שניצחה 3:6, 6:7 את סטפאני ווייגלה השוויצרית. סניה מירזה ניצחה אף היא, 1:6, 6:7 את מלינדה צ'ינק ההונגריה ועלתה לחצי הגמר, שם תפגוש את
מגדלנה ריבאריקובה הסלובקית שגברה על אורסולה רדוואנסקה 3:6, 3:6.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully