וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשנגלדבאך לא מחכה לאלברמן

התקשורת הגרמנית מדווחת כי הישראלי עשוי שלא להיות כשיר לפתיחת העונה וקבוצתו כבר החתימה קשר אחורי נוסף - טורבן מרקס מבילפלד

הקשר הישראלי, גל אלברמן, מחלים מניתוח שעבר בגלל פציעה בעקב, אך בינתיים בקבוצתו בורוסיה מנשנגלדבאך לא מבזבזים זמן וכבר צירפו קשר אחורי שני הקיץ. לאחר החתמתו של מרסל מייביס ההולנדי, הודיעה מנשנגלדבאך שגם הקשר טורבן מרקס יצטרף לקבוצה מארמיניה בילפלד. מרקס נחשב לחביבו של המאמן החדש של גלדבאך, מיכאל פרונצק, שהדריך את השחקן בבילפלד.

כזכור, בעונה שעברה איבד אלברמן את מקומו בהרכב לאחר מינויו של האנס מייר בשלהי הסיבוב הראשון. במחזורים האחרונים של העונה נפצע הישראלי ובתקשורת הגרמנית העריכו היום כי הוא עשוי שלא להיות כשיר לפתיחת העונה בעוד חודשיים. פרונצק החליט שלא לחכות וכאמור צירף את מרקס, שהגיע בהעברה חופשית.

שחקן נוסף שחתם בלגדבאך הוא החלוץ הארגנטינאי, ראול בובאדייה. השחקן בן ה-22 נרכש מגראסהופרס השוויצרית תמורת ארבעה מיליון יורו. כזכור, השבוע דווח כי החלוץ רוברטו קולאוטי לא נמצא בתוכניות של פרונצק, שמחפש חלוץ נוסף כמו גם בלם וקשר. בין המועמדים להצטרף נמצא גם חואן ארנגו, שחקנה של מאיורקה. מרקו מרין, כוכבה הצעיר של גלדבאך, קרוב לסיכום בורדר ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully