וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס יוהאנסון פורש מטניס

אלוף אוסטרליה לשעבר, שזכה בבייג'ינג במדלית כסף, תולה את המחבט בגיל 34 ומספר: "אחרי הרבה מחשבה, החלטתי לעצור את הרכבת"

אלוף אוסטרליה לשעבר, תומאס יוהאנסון, פורש מטניס מקצועני אחרי 15 שנים שבהם היה חלק מסבב ה-ATP. הטניסאי השבדי בן ה-34 זכה בלא פחות מתשעה תארים בסבב ואת מקום השיא שלו, המקום השביעי, השיג ב-2002. כמו טניסאים אחרים שסובלים מפציעות, גם יוהנאסון נאלץ להתמודד עימן, מה שגרם לו להיעדרויות במהלך השנים האחרונות.

"אחרי הרבה מחשבה, החלטתי לעצור את הרכבת ולסיים את קריירת הטניס המקצוענית שלי", הוא סיפר לאחר ההחלטה. "במהלך הסתיו הייתי צריך לעבור ניתוח נוסף ברגל הפצועה ולפני חודש נולד לי ילד שני".

יוהאנסון, שערך את הופעת הבכורה שלו באיטליה ב-1993 סיפר שהרגעים הגדולים בקריירה שלו היו כאשר זכה באליפות אוסטרליה ב-2002 ולאחר שהגיע לחצי הגמר בווימבלדון ב-2005. כמובן שיוהאנסון נמנה על סגל נבחרת הדייויס של שבדיה והיה שותף מלא לזכייה של אותה נבחרת בתואר ב-1998. כמו כן, הוא זכה במדליית הכסף באולימפיאדת בייג'ינג בשנה שעברה יחד עם סימון אספלין.

יוהאנסון הידרדר לאחרונה למקום ה-188 בעולם כשהשנה הוא שיחק ארבעה משחקים בלבד, שניים מהם במסגרת המפגש של שבדיה עם ישראל במסגרת גביע הדייויס. יוהאנסון, שלא הצליח להעפיל עם נבחרתו לרבע הגמר של המפעל, ניצח את הראל לוי, אך הפסיד לדודי סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully