וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה סיכם בריאל מדריד

על פי "מארקה", המאמן האיטלקי צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים ביום ראשון. ביוון: דיאמנטידיס עשוי לעבור ניתוח ולהחמיץ את היורובאסקט

שלושה ימים אחרי שצסק"א מוסקבה הודיעה על עזיבתו של אטורה מסינה ומינויו של ייבגני פשוטין למחליפו בעמדת המאמן, סיכם היום (שישי) המאמן האיטלקי את תנאיו בריאל מדריד. מסינה, ששוהה במדריד כבר שבוע ומנהל עם ראשי הקבוצה משא ומתן, הסכים על פי "מארקה" לטויוטת החוזה שהוצעה לו לשלוש שנים, עליו הוא צפוי לחתום רשמית ביום ראשון.

מסינה, שיחליף בריאל את חואן פלאזה, קיבל על פי הדיווח הבהרות לגבי גובה התקציב שיועמד לרשותו על מנת להחזיר את קבוצת הפאר לשעבר לימיה הגדולים, כשברשימת המועמדים לעזוב בעקבות הגעתו מופיעים ג'רמייה מאסי ומרקו תומאס. במקומם צפוי להביא מסינה כמה שמות חדשים לסגל הגדוש במילא של הבלאנקוס, שהודחו השנה בחצי גמר הפלייאוף הספרדי והפסידה לאולימפיאקוס בסדרת ההצלבה על העלייה לפיינל פור היורוליג.

דיאמנטידיס עשוי להחמיץ את היורובאסקט

גארד פנאתינייקוס, דימיטריס דיאמנטידיס, עשוי להחמיץ את אליפות אירופה בפולין בשל ניתוח אותו הוא זקוק לעבור בגבו. דיאמנטידיס סובל מפציעה בגב מאז הפיינל פור בברלין ומשחק מאז עם זריקות. הרופאים המליצו לו לעבור ניתוח בקיץ ואם אכן כך יהיה, הוא לא ישחק ביורובאסקט, שם יוון שובצה לבית אחד עם ישראל. גם פורוורד אולימפיאקוס, פנאיוטיס וואסילופולוס הפצוע צפוי להחמיץ את האליפות.

מי שישחק ביורובאסקט הוא תיאו פפאלוקאס מאולימפיאקוס. הגארד הביע את רצונו לפרוש מהנבחרת, אך בעקבות שיחה עם המאמן, יונאס קזלאוסקאס, הוא שוכנע לשחק באליפות. המאמן צפוי לזמן גם סופוקליס שחורציאניטיס לסגל הראשוני, אך רק אם יפגין כושר יוצא דופן, ייכלל בסגל הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully