וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "אנשים רוצים כוכבים"

נשיא פיפ"א התייחס למעבר רונאלדו לריאל והפתיע בתמיכה. קאקה שמח: "הוא יעזור לנו להיאבק על כל התארים". פרז: "לא ניכנס לחובות"

פחות מיממה לאחר שהעברתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד הפכה לעובדה מוגמרת, התייחס הלילה (בין חמישי לשישי) קאקה להפיכתו להחתמה השנייה הכי נוצצת של הבלאנקוס הקיץ. הברזילאי, שנחת עם נבחרתו בדרום אפריקה לקראת טורניר הקונפדרציות, ניסה שלא למשוך את מלוא תשומת הלב מחבריו לנבחרת, אבל הסכים להגיב בקצרה לשיתוף הפעולה העתידי שלו עם רונאלדו.

"אני מאושר מההחתמה של כריסטיאנו", אמר קאקה. "אין ספק שמדובר באחד השחקנים הטובים בעולם, והוא יעזור לריאל מדריד להיאבק על כל התארים בעונה הבאה. מעבר לכך אין לי מה להגיד על הנושא, כי אני כאן עם הסלסאו וכל מה שאני חושב עליו הוא זכייה בגביע הקונפדרציות".

בינתיים התראיין פלורנטינו פרז, נשיאה החדש-ישן של ריאל והאיש מאחורי שתי עסקאות הענק שטלטלו את שוק הכדורגל העולמי השבוע, ל"גזטה דלו ספורט" האיטלקי וניסה להרגיע את אוהדי הלבנים החוששים מכניסת הקבוצה לחובות בעקבות שתי ההשקעות האסטרונומיות (94 מיליון יורו תמורת רונאלדו, 65 מיליון יורו תמורת קאקה).

"לא ניכנס לחובות, להיפך", אמר פרז. "אנחנו חושבים שכך נוכל לשפר את ההכנסות שלנו על ידי הגדלת מכירת הכרטיסים, הגדלת ההלוואות מהבנקים והגדלת ערך הקבוצה. הכסף לרכישות הוא כולו של ריאל, ולא שלי. הכסף הזה נכנס לקופת המועדון ממכירת כרטיסים, זכויות שידור בטלוויזיה ומכירת מוצרים של הקבוצה ברחבי העולם".

בלאטר לא מתרגש מסכום ההעברה

ריאל מדריד עמדה אתמול (חמישי) תחת גל ביקורות על סכום העברת כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד - 94 מיליון יורו. כזכור, נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, תקף את ההעברה וטען כי היא עלולה לפגוע בכדורגל ההוגן. באופן מפתיע, מי שהביע היום תמיכה במהלך הוא נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שכזכור כינה בעבר את הפורטוגלי "עבד מודרני".

"מה אומרת העברה של 80 מיליון ליש"ט, כשלפני 10 שנים שחקן אחר בעל אותו שם (רונאלדו הברזילאי) עבר תמורת 50 מיליון דולר? זה אומר שעדיין יש דרישה לכוכבים. אנחנו מצויים בשוק רגיש, במשבר כלכלי, אבל הכדורגל נשאר מוצר פנטסטי - לא רק בשביל לקנות או למכור. הכדורגל נותן לאנשים מה שהם רוצים - רגשות. הם רוצים את הכוכבים".

הנשיא המשיך להתפייט במסיבת עיתונאים שנערכה ביוהנסבורג, יומיים לפני פתיחת גביע הקונפדרציות: "לפני 10 שנים נמכר ציור של פיקאסו בלונדון עבור יותר מ-100 מיליון ליש"ט. מה קרה לציור? החביאו אותו במקום שאיש לא יוכל לראות. שחקן כדורגל אפשר לראות פעם או פעמיים בשבוע. הוא שם והוא כוכב. אפשר להגיד שהכסף מוגזם, אבל צריך להתסכל על זה בהשוואה למקום שתופס הכדורגל בחברה שלנו לעומת דברים אחרים".

עדכון אחרון: 12/6 19:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully