וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "הזריקות האלה יותר קלות בשבילו"

קובי התפעל מצליפות הקלאץ' של דרק פישר, שקירבו את הלייקרס לאליפות. פישר: "לא חשבתי לזרוק, אבל נלסון נתן לי המון מרווח"

וידאו: רויטרס, עריכה: רן צימט

אחרי שבשלושת המשחקים הראשונים בסדרת גמר ה-NBA ניצחו הקבוצות הביתיות, לקחו הלילה (בין חמישי לשישי) הלייקרס את השליטה בסדרה עם ניצחון חוץ ענק 91:99 על אורלנדו אחרי הארכה, עלו ל-1:3 בסדרה והעמידו את עצמם בעמדה מצוינת לזכות באליפות ה-15 בהיסטוריה של המועדון. אחרי שבעה הפסדי חוץ רצופים בסדרות הגמר בשנים האחרונות סוף סוף התעלתה הקבוצה מעיר המלאכים, ונעזרה בשתי שלשות אדירות של דרק פישר, ששלח את המשחק להארכה ולאחר מכן דאג לנצח אותה במו ידיו.

"קשה לי לדרג את הזריקה הזאת ברשימת הסלים הכי גדולים שלי", אמר פישר על השלשה ששלחה את המשחק להארכה במסיבת העיתונאים בסיום. "אבל כרגע, עשרים דקות אחרי המשחק, הוא כנראה נמצא בפסגה. לא תכננתי לזרוק כשהכדור הגיע אליי, אבל נלסון נתן לי המון מרווח ואני אוהב לקלוע מהטווחים האלה, למרות שעד אותו רגע לא קלעתי שלשה במשחק. החברים שלי לקבוצה והמאמנים נתנו לי ביטחון להמשיך להאמין בעצמי, ומאוד רציתי להחזיר להם על כך". על השלשה השנייה ששברה את השוויון בהארכה אמר פישר: "הרגשתי שזה היה הקש ששבר את גב הגמל ושנתן לנו את האפשרות לסגור את המשחק".

פישר גם זכה לפרגון מקובי בריאנט, שסיים עם 32 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ולשם שינוי נתן לאחד מחבריו לקבוצה לקחת את האחריות ברגע הכי קריטי. "קצת ירדתי עליו לפני הסל ההוא, כי הוא עמד על 0 מ-5 מהשלוש", אמר בריאנט בסיום. "אבל זה דרק, יש לו ביטחון עצום, ואני חשוב שהזריקות האלה בסיום המשחק אפילו קלות יותר בשבילו". לגבי האליפות המתקרבת אמר בריאנט: "אנחנו חייבים להישאר מפוקסים, להירגע ולנסות לרסן את ההתלהבות שלנו עד כמה שניתן ולהתכונן, להתכונן ולהתכונן".

ואן גנדי: "עושים עניין גדול מדי מהניסיון"

המג'יק, שהפגיזו שיא לסדרות גמר של 62 אחוזים מהשדה במשחק השלישי, נתקלו הפעם בהגנה קשוחה בהרבה של הלייקרס, וקלעו רק 41 אחוזים מהשדה, וחשוב מכך, רק 59 אחוזים מהקו (22 מ-37 בסך הכל). כשבנוסף איבדו המג'יק 17 כדורים וסבלו מיום קליעות חלש של הקלעים שלהם (5 מ-20 מהשדה במשותף לרשארד לואיס, קורטני לי וג'יי ג'יי רדיק).

סטן ואן גנדי זעם במסיבת העיתונאים על הקביעה שחוסר הניסיון של שחקניו פגע בהם בדקות ההכרעה: "שיחקנו מספיק משחקי כדורסל, כולם עושים עניין גדול מדי מהניסיון של השחקנים. זו רק קלישאה, כאילו פתאום הסלים גבוהים יותר או משהו. כולנו בסך הכל משחקים כדורסל. אתם יודעים שההפסד הזה מציב אותנו בפיגור של שני משחקים ועל סף הדחה. מצב הרוח שלנו שפוף מן הסתם, אבל יש לנו יומיים להתאושש ולתת את כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח במשחק החמישי".

דוויט הווארד, שקלע רק 6 מתוך 14 זריקות העונשין שלו, כולל שתי החטאות גורליות 11 שניות לסיום הרבע הרביעי, אמר: "החטאנו הרבה זריקות עונשין קריטיות, אבל אסור לנו להוריד את הראש. אנחנו עדיין מאמינים, ואין לנו שום סיבה לפקפק בעצמנו עכשיו. אנחנו יודעים באיזה מצב אנחנו נמצאים, אבל לא נפסיק להיאבק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully