וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזילה סידר 0:1 לברצלונה

שתי שניות לסיום צלף הגארד האיטלקי שלשה, שניצחה 80:82 את טאו ויטוריה ולקחה לה את יתרון הביתיות. בטורקיה פילזן השוותה ל-2:2

ערב תחילת סדרת הגמר המותחת בספרד בין ברצלונה לטאו ויטוריה, הבטיח מאמן הקטלאנים, צ'אבי פסקוואל, כי זו תהיה סדרה ארוכה. לפחות על פי המשחק הראשון בין השתיים, שהתקיים בביתה של טאו, נראה שהוא יודע על מה הוא מדבר. ברצלונה ניצחה בשיניים את המשחק הראשון 80:82 ובכך מחקה את יתרון הביתיות של טאו, שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון.

טאו, שבשנה שעברה זכתה באליפות באותו מעמד בדיוק מול אותה יריבה, פתחה פער של שש נקודות בסוף הרבע הראשון וירדה בסיומו ביתרון 15:21. אלא שההתקפה של פסקוואל התחילה להשחיז את עצמה ו-28 נקודות לעומת 16 בלבד של טאו סידרו לברצלונה יתרון 37:43 בהפסקה.

הרבע השלישי היה צמוד במיוחד, כאשר לאחר הרבע השלישי, בו הובילה ברצלונה בשלוש נקודות (56:59), היא הצליחה לשמור על היתרון, אך שתי דקות וחצי לסיום טאו חזרה והשוותה עם סל של פיט מיקאל (76:76). אלא ששתי שניות לסיום, לאחר החטאה של דייויד אנדרסן הכדור הגיע לג'יאנלוקה באזילה, שצלף שלשה שסידרה את הניצחון לבארסה.

קלעו לטאו ויטוריה: טיאגו ספליטר ואיגור ראקוצ'ביץ' 18 כל אחד, מירזה טלטוביץ' 11, וויל מקדונלד 10, סרג'י וידאל 9. לברצלונה: דייויד אנדרסן 21, יאקה לאקוביץ' 13, פראן ואסקז 12, חואן קרלוס נבארו 11, דניאל סנטיאגו 9.

* בגמר סל הטורקי השוותה אפס פילזן את הסדרה ל-2:2, אחרי ניצחון חוץ קריטי 68:77 באבדי איפקצ'י של פנרבחצ'ה/אולקר. את שני המשחקים הראשונים ניצחה פנר בחוץ, וכשהייתה זקוקה לעוד ניצחון ביתי אחד בלבד כדי לזכות באליפות שלישית ברציפות, קרסה תחת הלחץ. פרסטון שומפרט הוביל עם 20 נקודות את פילזן, וסדרת הטוב משבעה משחקים תמשיך לעוד שני מפגשים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully