וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוי סתום בין בורוסיס לאולימפיאקוס

עפ"י הדיווחים, השחקן מחזיק בהצעה לחוזה מסן אנטוניו לארבע עונות. יאסיקביצ'יוס עשוי להפוך לשחקן חופשי, צסק"א החתימה את סוקולוב

אחרי שעזר לפנאתינייקוס לזכות באליפות אירופה ואליפות יוון, עתידו של שרונאס יאסיקביצ'יוס בקבוצה עדיין לא ברור. בתקשורת היוונית מדווחים כי סוכנו של השחקן, מאוריציו בלטוצ'י, עזב את אתונה מבלי לסכם את המשך דרכו של שאראס במועדון לאחר שהמשא ומתן הגיע למבוי סתום.

על פי הדיווח, יאסיקיביצ'יוס מעוניין בחוזה סגור לשתי עונות, אך בהנהלת האלופה היוונית דווקא מנסים להביא את השחקן לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. עוד נמסר כי ההצעה עצמה עומדת על סכום של 1.8 מיליון דולר לעונה.

באותו דיווח נמסר כי סוכנו של השחקן לא ממש שמח על ההצעה ששחקנו קיבל, מה שאומר שהרכז הליטאי שב לשוק ההעברות. אחרי ההחתמות של מילנקו טפיץ' וניק קאלייטס, נראה שלפתנאייניקוס אין חששות במקרה ואכן שאראס יעזוב, ועל כן נראה שהחלטה בעניין תתקבל על ידי השחקן בסופו של דבר.

ובינתיים גם אצל היריבה, אולימפיאקוס, לא ממש שקט, לאחר שהמגעים בין המועדון ליואניס בורוסיס לא ממש מתקדמים. עדיין קיים פער משמעותי בין הקבוצה לשחקן, כשלאחרונה החלו הדיבורים על כך שסן אנטוניו הניחה הצעה לשחקן לחתום על חוזה לארבע עונות תמורת שני מיליון יורו לעונה.

* צסק"א מוסקבה החתימה לשלוש שנים את דמיטרי סוקולוב (24, 2.14 מ'). במשך שלוש השנים האחרונות שיחק סוקולוב בקאזאן איתה זכה בפברואר האחרון בגביע הרוסי ונצח את צסק"א בחצי הגמר. בעונה האחרונה הוא סיים עם ממוצעים של 8.1 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-28 משחקים. המעבר הזה מגיע על רקע הדיווחים כי המועדון יקצץ בתקציב לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully