וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: מארי כבר מוכן לדבר האמיתי

הבריטי גבר 4:6, 4:6 על לופז ועלה לרבע הגמר, שם יפגוש את פיש, רודיק ניצח את יואיט 6:7, 6:7. בברמינגהאם שראפובה כבר ברבע הגמר

אחרי שהצליח לשבור את השיאים של עצמו ברולאן גארוס, אנדי מארי מרשים גם בפתיחת עונת הדשא ובינתיים הוא לא ממש נתקל בקשיים בטורניר קווינס שבלונדון (פרסים בסך 750 אלף יורו). הטניסאי הסקוטי, שנחשב למומחה לענייני דשא, נאבק במשך שעה ועשר דקות עם גיז'רמו גרסיה לופז הספרדי, וניצח אותו 4:6, 4:6.

שבירה בכל מערכה איפשרה למארי, המדורג 3 בעולם, להשאיר את יריבו, שמרוחק ממנו 49 מקומות, מחוץ לתחרות ולעלות לרבע הגמר. אלא שבעיה אחת בכל זאת הפריעה למארי, שסבל במהלך המשחק מכאבים בידו הימנית לאחר שנחתך. "זה בסדר, זה רק חתך קטן", הסביר מארי, חביב הקהל המקומי, לאחר המשחק. "היום היה טוב, הרגשתי נוח יותר מאשר במשחק הראשון", סיכם מארי, שיפגוש בשלב הבא את המדורג שמיני בטורניר, מארדי פיש.

פיש האמריקאי, שהפסיד עד היום בכל שני המפגשים עם פליסיאנו לופז הספרדי (30 בעולם), דאג לשנות את הסטטיסטיקה המרה מבחינתו ואחרי 51 דקות בלבד עלה לרבע הגמר בזכות 1:6, 4:6 קליל. אמריקאי נוסף שעלה לשלב השמינייה האחרונה הוא ג'יימס בלייק, שנתקל בקשיחות מצד בן ארצו, סאם קווארי, אך הצליח לנצח בסופו של דבר 4:6, 6:4, 3:6. מי שמצא את עצמו מחוץ לתחרות בלונדון הוא חואן קרלוס פררו, שהידרדר לאחרונה עד למקום ה-90 בעולם. הספרדי נכנע לחבייר מאליסה הבלגי (172 בעולם) 6:4, 7:6.

הקרב בין אנדי רודיק ללייטון יואיט, שהיה המשחק המרכזי ביום המשחקים, הסתיים עם ניצחון של האמריקאי לאחר שהמשחק נדחה בעקבות התרעות ביטחוניות. רודיק, שמדורג 6 בעולם, הגיע פעמיים לשובר שוויון מול האוסטרלי (49 בעולם) וניצח פעם אחת 2:7 ופעם שנייה 4:7 בדרך לעלייה לרבע הגמר. גם איבו קרלוביץ' העפיל, אך במשחק נוח הרבה יותר מול ניקולאס מאהו, אותו ניצח 3:6, 4:6. ההפתעה הגדולה של היום הייתה הדחתו של המדורג שלישי בטורניר, ז'יל סימון הצרפתי, שהפסיד למיכאיל יוז'ני הרוסי (14 בטורניר) 6:1, 2:6, 6:2.

יוני ארליך, הנציג הישראלי היחידי בטורני רקווינס, סיים את דרכו בסיבוב השני. ארליך וג'יימי מארי הבריטי, אחיו הצעיר של אנדי מארי, הפסידו לקוצי מדרום אפריקה וקר מאוסטרליה 6:3, 6:0.

בטורניר האלה שבגרמניה נובאק דג'וקוביץ', שהפך עם פרישתו של רוג'ר פדרר למדורג ראשון בטורניר, הסתבך מעט מול פלורן סרה הצרפתי, אך הצליח לנצח והעפיל לסיבוב השלישי. במערכה הראשונה הפסיד הסרבי 7:5, אך התאושש בשנייה וניצח 5:7 לפני המערכה המכרעת, אותה ניצח 1:6 את יריבו המדורג 56 בעולם. יורגן מלצר ניצל פרישה של ניקולאס קיפר, כשבמצב של 1:6 פרש הגרמני והעלה את האוסטרלי המדורג 28 בעולם לשלב הבא.

גם אצל הנשים מתכוננים לטורניר ווימבלדון ובינתיים בטורניר בירמינגהאם, המחלק פרסים בסך 220 אלף דולר, נרשמו מספר הפתעות ביום גדוש שבמהלכו רוב הטניסאיות נאלצו לשחק פעמיים. ז'י ז'נג, המדורגת 1 בטורניר, דילגה אמנם בקלות לשמינית הגמר לאחר ניצחון על מלאני סאות' (122 בעולם) המקומית 3:6, 1:6 אך הודחה בשלב הזה לאחר הפסד 7:6, 6:4 למגדלנה רייבריקובה.

סינית אחרת, נה לי, דווקא הסתדרה עם שני משחקים ביום. אחרי שניצחה את ג'רמילה גרות' 4:6, 6:2, 1:6 בדרך ל-16 האחרונות היא פגשה גם את ארוונה רזאיי, המדורגת 15 בטורניר, וניצחה אותה 5:7, 4:6. אלכסנדרה ווז'ניאק הקנדית לעומת זאת נעצרה בשמינית הגמר לאחר שנוצחה 6:7, 7:5, 7:5 על ידי מלינדה צ'ינק ההונגריה. מי שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר היא מריה שראפובה המתקאמבקת. הרוסיה, ששבה השבוע למאייה הראשונה והתמקמה במקום ה-73, ניצחה תוך שעה ושלוש דקות את פרנצ'סקה סקיאבונה 1:6, 3:6.

אנסטסיה פאבליוצ'נקובה נעצרה בשמינית הגמר אחרי שנאלצה לשחק שני משחקים היום. הרוסייה המדורגת 31 בעולם ניצחה 7:6, 3:6, 6:7 את אלנה בלאצ'ה, במשחקה השני היום נגד סניה מירזה היא נכנעה 7:6, 3:6, 6:2 והודחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully