וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "העונה הזו שיפרה אותי כשחקן"

11.6.2009 / 16:08

החלוץ סיכם עונה קשה אחרי השער המתוק בבולגריה במדי הנבחרת הצעירה: "ההחלטה לעבור להולנד התבררה כמצוינת, למדתי הרבה"

בן סהר כבש אתמול (רביעי) את שער הניצחון הדרמטי של הנבחרת הצעירה של ישראל בניצחון 3:4 על בולגריה במוקדמות יורו 2011, והתפנה לסכם את העונה הלא פשוטה שעברה עליו. "היה קשה, אבל השער והניצחון בבולגריה היו הסיום הכי מתוק שאפשר לבקש לעונה", אמר החלוץ הצעיר לאתר ההתאחדות לכדורגל. "יכולנו לעשות את זה יותר קל כי כבר הובלנו 1:3 והם היו בעשרה שחקנים. לכבוש את שער הניצחון עבורי ועבור הנבחרת זה סיום מתוק".

"זו עדיין נבחרת חדשה", המשיך סהר. "ממשחק למשחק ניראה טוב יותר כי יש פה כשרונות יוצאים מן הכלל והאווירה מצוינת. עם הקרבה וקצת יותר ניסיון שנצבור כולנו יחד כנבחרת, אפשר וצריך לסיים במקום הראשון, מה שגם שהבית הוא לא כזה שאי אפשר לעבור. כשהנבחרת קוראת לי אני מתייצב. אני שמח בכל פעם שהנבחרת רוצה שאבוא, ולא משנה אם זו הצעירה או הבוגרת, אני נותן הכל. כמובן שיש שוני בין שתי המסגרות - הקושי הוא גדול יותר בנבחרת הבוגרת, אבל אני נותן 100 אחוז בכל משחק".

"התחלתי את העונה בצורה לא טובה בפורטסמות, לא נתנו לי לשחק והעדיפו את דפו וקראוץ' על פני. החלטתי לעבור להולנד, מה שהתברר כהחלטה מצוינת. שיחקתי המון, למדתי הרבה, היה לי כיף ובעיקר העונה הזו שיפרה אותי כשחקן. אני חלוץ והתפקיד שלי הוא להבקיע. זה מה שאני משתדל לעשות ואני שמח שזה קורה גם בשלבים מכריעים, אבל אני לא יכול להבקיע לבד אלא צריך את עזרת החברים שלי, בדיוק כמו שקרה אתמול במסירה המצוינת של עומר דמארי".

  • עוד באותו נושא:
  • בן סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully