וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממים לקראת המונדיאל

ארצות הברית ואיטליה נפגשות במסגרת משחקי גביע הקונפדרציות ויעשו ניסוי כלים לקראת הדבר האמיתי בדיוק בעוד שנה. איך זה ייגמר?

משחק מספר 83: ארצות הברית - איטליה 4.75, 3.35, 1.35

במשחקי גביע הקונפדרציות, המקדימים את משחקי הגביע העולמי, יש שני בתים, כאשר בתחרות משתתפות דרום אפריקה, מארחת המשחקים, עיראק, ניו זילנד, ספרד, ארצות הברית, איטליה, ברזיל ומצרים. שתי הראשונות מכל בית עולות לחצי הגמר, שיתקיים ב-24 לחודש, כאשר הגמר עצמו יתקיים חמישה ימים לאחר מכן.

ארצות הברית - ארצות הברית מתמודדת בבית הצפון אמריקאי על העלייה למונדיאל. כשנותרו לה חמישה משחקים בלבד לסיום המפעל היא נמצאת במקום השני בבית בן שש נבחרות ועם מאזן של שלושה ניצחונות, תיקו והפסד אחד. הנבחרת של ברוס ארנה ניצחה ביום ראשון האחרון 1:2 את הונדורס כששלושה ימים קודם לכן היא נכנעה 3:1 מול קוסטה ריקה. את השלב השלישי היא סיימה במקום הראשון בבית 1, בו שיחקה עם טרינידד וטובגו.

איטליה - הנבחרת של מרצ'לו ליפי מגיעה לגביע הקונפדרציות מבית 8, אותו היא מוליכה, ועם מאזן של ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וללא הפסדים. כשנותרו לאיטליה עוד ארבעה משחקים לסיום הקמפיין, הנבחרת עם רגל וחצי בדרום אפריקה ולכן מגיעה משוחררת. איטליה סיימה רק ב-1:1 בתחילת חודש אפריל מול אירלנד, אך קודם לכן היא סיימה עם ניצחון 0:2 על מונטנגרו.

הערכה - ארצות הברית תנסה להקשות על האיטלקים, שנעצרו ברבע הגמר ביורו האחרון, אך יפסידו. ההימור: 2, היחס: 1.35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully