וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתינות לסוף

באנפילד ואינדפנדיינטה, שלא הצליחו בעונת הקלאוסורה להרשים, נפגשות כאשר נותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. כנראה שזה ייגמר בתיקו

משחק מספר 9: באנפילד - אינדפנדיינטה 1.8, 2.8, 3.0

הקלאוסורה מתקדמת לקראת השלבים המכריעים שלה, וכשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה לאנוס מוליכה את הטבלה ומקדימה בנקודה בלבד את ולז סארספילד שדולקת אחריה. שתי הקבוצות שיעלו לשחק במסגרת המחזור ה-17 נמצאות הרחק מהצמרת, כאשר באנפילד נמצאת במקום ה-15 ואילו אינדפנדיינטה במקום ה-12.

מאזנים - באנפילד ניצחה העונה בחמישה משחקים, סיימה בארבעה בתיקו והפסידה בשבעה. בסך הכל היא הבקיעה 19 שערים (ממוצע של 1.18 שערים למשחק) וספגה 21 (1.31 בממוצע)
; אינדפנדיינטה עם מאזן של שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו בלבד ושמונה הפסדים. הקבוצה כבשה 21 שערים (1.31 בממוצע) וספגה 29 (1.81 בממוצע).

מומנטום - באנפילד מגיעה למשחק אחרי שבמחזור האחרון היא נוצחה 2:1 על ידי הורקאן, עוד קודם לכן היא הפסידה 1:0 ללאנוס, סיימה ב-1:1 מול נואלס אולד בויס, 2:2 מול חימנסיה חוחוי והניצחון האחרון שלה היה בתחילת מאי, אז גברה 2:3 על בוקה ג'וניורס; אינדפנדיינטה גברה במחזור האחרון 1:3 על רוסאריו (שלושער של דניאל מונטנגרו), הפסידה 2:0 לריבר פלייט, הובסה 5:1 על ידי אסטודיאנטס, נוצחה 2:0 על ידי גודוי קרוז וניצחה 1:4 את טיגרה.

הערכה - הולך להיות משחק שקול שיסתיים בשוויון. ההימור: איקס, היחס: 2.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully