וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מתמודדים כאן מול מפלצת"

בריאנט חושש מיכולת הקליעה של המג'יק לקראת המשחק הרביעי (4:00, ערוץ 5). ואן גנדי: "לא נוכל לשמור על אחוז קליעה כזה לאורך זמן"

אחרי שכבר היה נדמה שסדרת גמר ה-NBA מתקרבת להכרעה חד צדדית לטובת לוס אנג'לס לייקרס, חזרה אורלנדו לעניינים במשחק השלישי בפלורידה עם ניצחון 104:108 שצימק את היתרון של קובי בריאנט וחבריו ל-1:2, וחשוב מכך, החזיר את הספקות בעיר המלאכים לגבי יכולתה של הקבוצה הנוכחית של הלייקרס ללכת עד הסוף. המג'יק הפציצו עם 62 אחוזים מהשדה, שיא למשחק בסדרת גמר, תסכלו את קובי ברבע האחרון, והחזירו לעצמם את הביטחון לקראת המשחק הרביעי שייערך הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, שידור ישיר בערוץ 5).

בריאנט, שנעצר על ידי הגנת המג'יק במחצית השנייה של המשחק האחרון, נשמע מוטרד מסדרת הצליפות שהמטירו המקומיים על הגנת הלייקרס: "הם נמצאים היכן שהם נמצאים בגלל שהם קולעים כל כך טוב. זה לא מקרה או עניין של יום משוגע. הם מתחממים ונשארים חמים. אנחנו מתמודדים כאן מול מפלצת".

פאו גאסול התייחס לחולשה הלא אופיינית של קובי ברגעי ההכרעה של המשחק: "בדרך כלל הוא מצטיין בדקות הסיום ולכן הוא הרוויח בצדק את המוניטין שלו כשחקן קלאץ'. במשחק האחרון לא כל כך הלך לו, אבל אנחנו מצפים שבמשחק הבא הסיפור יהיה שונה לגמרי".

ואן גנדי: "מגיע לנו צ'אנס לזכות באליפות"

באורלנדו נשמו לרווחה אחרי המשחק השלישי, אבל לא מיהרו לצאת לחגוג, בעיקר לאור העובדה שגם משחק התקפתי כמעט מושלם כמעט ולא הספיק להם לניצחון ביתי. "שמחנו לנצח בבית, אבל אנחנו עדיין בפיגור 2:1 ולהם יש את יתרון הביתיות", אמר סטן ואן גנדי. "השחקנים שלנו מבינים את זה, ולכן לא ראיתי חגיגות מיוחדות בחדר ההלבשה אחרי הניצחון".

"הנעת הכדור שלנו הייתה טובה", המשיך ואן גנדי. "אבל גם אם נשמור על רמה כזו של הנעת כדור בהמשך לא נוכל לשמור על אחוז קליעה כזה לאורך זמן. ברור לנו שזה הולך להיות קשה, אבל מגיע לנו צ'אנס לזכות באליפות. אנחנו מאמינים שאם נשחק את המשחק שלנו כמו שצריך זו תהיה השנה שלנו".

ובינתיים עסקו באורלנדו גם בביקורת שהשמיע קארים עבדול ג'באר, השייך לצוות עוזריו של פיל ג'קסון בלייקרס, על דוויט הווארד. "המשחק ההתקפי שלו עדיין לא מלוטש", אמר ג'באר. "אין לו מהלך דומיננטי וכרגע הוא די צפוי ומוגבל. אם אתה מונע ממנו את התנועה ימינה מתחת לסל אין לו תשובה לכך". הווארד התייחס לדברים ברצינות והגיב: "קארים צודק. הוא מבין שכדי להפוך לשחקן גדול אתה צריך להוסיף עוד אלמנטים למשחק שלך. ניסיתי פעם להשתמש בסקיי הוק כמוהו, אבל אין לי את הטווח שהיה לו ואת הטאץ'. הוא היה זורק סקיי הוק מחוץ לקשת השלוש, ואני עוד עובד על הקליעה שלי מתוך הצבע, אז יש לי עוד דרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully