וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "קאפלו גורם לנו לשחק כקבוצה"

לאחר הניצחון המוחץ על אנדורה, הסביר החלוץ האנגלי, שכבש צמד ב-0:6, מה השינוי שהתחולל בנבחרת מאז מינויו של המנג'ר האיטלקי

נבחרת אנגליה המשיכה אמש (רביעי) את המסע שלה למונדיאל בדרום אפריקה בשנה הבאה, ואחרי הניצחון הגדול בוומבלי 0:6 על אנדורה, כל שנבחרת שלושת האריות צריכה זה ניצחון אחד קטן כדי להבטיח את העפלתה לגביע העולם. האנגלים עם מאזן של 0:7 בבית מספר 6 ויחס שערים 3:26. אמנם הניצחונות הגיעו על יריבות לא קשות מאוד (מלבד ניצחון החוץ הגדול על קרואטיה 0:4), אבל זה לא משנה את העובדה שבאנגליה מרוצים עד הגג, במיוחד אחרי שלא העפילו ליורו 2008.

האופוריה בנבחרת רבה, כאשר אפילו ווין רוני הפליג במחמאות על מנג'ר הנבחרת פאביו קאפלו. "הוא גורם לנו לשחק כקבוצה וכך אנחנו מנצחים משחקים. בגלל זה אנחנו כל כך טובים". התוצאה מציבה את אנגליה בעמדה נוחה מאוד, כשהיא צריכה ניצחון אחד בלבד כדי להעפיל למונדיאל. "האכזבה מכך שלא העפלנו ליורו 2008 עדיין מצויה במוחם של השחקנים, אבל ההגעה של המנג'ר וצוות האימון החדש זה פלוס גדול עבורנו".

רוני, שכבש צמד, הגיע ל-24 שערים בנבחרת שלושת האריות והוא השווה את מניין שעריו של הגיבור האנגלי, ג'ף הרסט, והגיע כמעט למחצית ממניין שעריו של בובי צ'רלטון, שמוביל את אנגליה בכיבושים בכל הזמנים עם 49. "אני מקווה לשבור את השיא", אמר רוני. "זה כמובן יהיה הישג גדול עבורי, אבל תמיד אמרתי שאני לא מבסס את המשחק שלי רק על הבקעת שערים. אני מתרכז הרבה יותר בלהיות מעורב במשחק".

רוני הוחלף במחצית על ידי קאפלו, שסיפר אחר כך: "אמרתי לו 'תודה רבה, תהנה מהחופשה, ביי'". על ההגעה למונדיאל אמר המנג'ר האיטלקי: "זה עוד רחוק, אבל במשחק נגד אנדורה היינו חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully