וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקסיקו יכולים לנשום לרווחה

ניצחה 1:2 את טרינידד וטובאגו במוקדמות צפון-מרכז אמריקה, ושמרה על סיכוייה להעפיל למונדיאל בדרא"פ. הונדורס גברה 0:1 על אל סלבדור

מוקדמות המונדיאל שוחקו הלילה (בין רביעי לחמישי) לא רק באירופה, אסיה ודרום אמריקה, אלא גם בבית הצפון-מרכז אמריקאי. שני משחקים נערכו, כאשר מקסיקו ניצחה 1:2 את טרינידד וטובאגו, במשחק השני גברה הונדורס 0:1 על אל סלבדור. שלוש הראשונות מהבית יעפילו למונדיאל, כאשר הנבחרת שתסיים במקום הרביעי תתמודד עם זו שתסיים במקום החמישי במוקדמות דרום אמריקה בפלייאוף על כרטיס נוסף.

מאמן נבחרת מקסיקו חאבייר אגירה יכול לנשום לרווחה. לאחר שני הפסדים רצופים בהונדורס ואל סלבדור, השיגה מקסיקו ניצחון משמעותי ביותר וסיכוייה להעפיל למונדיאל בשנה הבאה עדיין חיים וקיימים. הפתיחה של מקסיקו הייתה מהממת עם שער בדקה הראשונה של גיירמו פרנקו. החמצות חוזרות ונשנות של המקסיקנים עלו להם ביוקר עם השוויון של האורחים סמוך לסיום המחצית מהראשונה משער של היידן טינטו. שלוד דקות בתוך המחצית השנייה אוסקר רוחאס החזיר את היתרון למקסיקו וחתם את תוצאת המשחק.

במשחק נוסף בבית נפגשו הונדורס ואל סלבדור באצטדיון האולימפי של הונדורס בסן פדרו סולה. שער של קרלוס פאבון מהונדורס בדקה ה-14 קבע את תוצאת המשחק בקרב בין שתי הנבחרות.

טבלת הבית לאחר חמישה מחזורים:

1. קוסטה ריקה 5:9 12 נקודות
2. ארה"ב 6:10 10 נקודות
3. הונדורס 6:6 7 נקודות
4. מקסיקו 8:6 6 נקודות
5. אל סלבדור 7:6 5 נקודות
6. טרינידד וטובאגן 11:6 2 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully