וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "ברזיל מוציאה מאיתנו את המיטב"

מאמן ארגנטינה ניסה להסיט את הנושא, לאחר ה-2:0 באקוודור וכבר חושב על היריבה הבאה. דונגה: "כדי להיות אלופים, חייבים להתלכד"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

במבחן התוצאה, ארגנטינה שוב נכשלה. ארבעה ימים לאחר הניצחון הביתי הדחוק 0:1 על קולומביה, נוצחו מראדונה והשחקנים 2:0 באקוודור. תחושות האכזבה מן התבוסה המרה 6:1 בבוליביה לפני כחודשיים עדיין רחוקים מלהישכח, וכתע חטפו האלביסלסטה הפסד נוסף. מלבד כמובן חוסר הנוחות בהפסד של הנבחרת לאקוודור, הרי שגם המיקום של ארגנטינה בבית הפך מעורער, כשהיא במקום הרביעי ומוליכה בשתי נקודות בלבד על אקוודור החמישית.

"איך להסביר את ההפסד?", שאל את עצמו מראדונה. "טקטית ומנטלית שלטנו במשחק, אבל זה מה שקורה בכדורגל, כשאתה לא משכיל ליצור לך יתרון - אתה סופג בצד שלך". אמר והתכוון בין היתר לבעיטת הפנדל שהוחמצה על ידי קרליטוס טבז.

"למדנו את אקוודור במשך זמן רב וידענו מה יש להם להציע", הוסיף המאמן. "לא נתנו להם לעשות את מה שהם טובים בו ויצרנו להם בעיות עם טבז, מסי, גוטיירז ורודריגז, אבל החמצנו פנדל והזדמנויות אחרות".

מראדונה הסביר שהוא היה מרוצה מהתצוגה של השחקנים, יחד עם זאת מאוכזב כמובן מכך שהנבחרת נוצחה. כעת היא תתרכז כל כולה במשחק הבא, שמעבר להיותו חשוב מאוד על המיקום, הרי שתהיה בו גם הרבה מלחמה על הכבוד, נגד ברזיל בחודש ספטמבר.

"נתכונן כעת לברזיל, זו המטרה שלנו כעת", אמר מראדונה, שיודע שכל תוצאה לבד מניצחון בבואנוס איירס תיחשב לא רצויה אצל האוהדים. "זה יהיה משחק נחמד. זה משחק בו כולם ירצו לשחק. זו נבחרת שתמיד מוציאה את הכי טוב מאיתנו".

דונגה: "שיפרנו הרבה במחצית השנייה"

לעומת ארגנטינה, בברזיל היו מרוצים כמובן מן המהפך וניצחון הבית 1:2 על פראגוואי, שמיצב את אלופת העולם מודל 2002 בראש בית המוקדמות עם עמדת זינוק נוחה למונדיאל בדרום אפריקה בשנה הבאה. הסלסאו יחלו להשתתף בקרוב בטורניר גביע הקונפדרציות, אבל את המאמן דונגה הטורניר כנראה לא ממש מעניין.

"המטרה שלנו היא העפלה לגביע העולם", אמר דונגה, "ואפילו אם גביע הקונפדרציות הוא טורניר מעניין, הרי שאי אפשר בכלל להשוות אותו לחשיבות שיש להעפלה למונדיאל. אנחנו צריכים רק שלוש נקודות כדי להבטיח את מקומנו בדרום אפריקה".

קפטן הנבחרת שזכתה בגביע ב-1994 מאמין שהשחקנים בצהוב-כחול עלו על המסלול הנכון להצלחה. "משחק מנוצח על ידי 11 שחקנים, אבל בגביע זוכה הקבוצה כולה. שיחקנו עם שחקנים שלא שיחקו לאחרונה ובכל זאת ניצחנו. הסלסאו זו חבורה, כדי להיות אלופים אנחנו חייבים להיות מלוכדים.

"דיברנו בהפסקה על כך שאנחנו צריכים לשנות דברים", הוסיף המאמן. "אמרנו לעצמנו שאנחנו חייבים שתהיה לנו סבלנות ועקביות, ויחד עם זאת לשחק מהיר. שיפרנו הרבה במחצית השנייה של המשחק".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully