וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "מקווה לעתיד יותר טוב"

11.6.2009 / 5:50

מאמן נבחרת הנשים נשמע מאוכזב עם נחיתת הנבחרת מאליפות אירופה לאחר 3 הפסדים. לירון כהן: "התקשורת והעסקנים יצאו מפרופורציות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת הנשים של ישראל שבה הבוקר (חמישי) מאליפות אירופה בלטביה כבר אחרי שלושה משחקים ולא תשתתף במשחקי הסיבוב השני שיפתחו היום. בנבחרת שוררת אכזבה רבה נוכח הציפיות שהיו לעבור לפחות שלב, או לחילופין להשיג ניצחון ראשון אחרי 18 שנה, ציפיות שיחכו שנתיים לפחות עד אליפות אירופה הבאה ב-2011.

דורון: "אם נשתפר, זה שווה את הסבל"

"קיוינו להיות יותר ימים בלטביה, יש תחושה של אכזבה", אמר עם נחיתת הנבחרת המאמן אלי רבי. "החיים נמשכים, לקחנו בחשבון שיכול להיות שנחזור לפה אחרי שלושה ימים. היינו במקום שהמסורת לא הולכת איתנו. באליפות אירופה אנחנו עדיין אורחים לרגע".

לגבי היכולת של הנבחרת באליפות הוסיף המאמן: "בסך הכל אנחנו בתהליך של התקדמות וציפינו להצליח יותר. ב-11 מתוך 12 רבעים היינו יותר משקולים ואפילו ניצחנו. בסופו של דבר הפסדנו, ואני מקווה שהעתיד יהיה יותר טוב. אני נותן את הקרדיט לקבוצות שניצחו אותנו, הן טובות יותר מאיתנו. בעבר ידענו לנצח נבחרות גם טובות יותר מאיתנו. הוגרלנו לבית שחשבנו שיהיה פחות קשה, אבל איטליה הוסיפו שחקניות WNBA, וזה הפך את הבית לקשה. אני גאה במה שעשינו". רבי התייחס לעתידו ואמר, "אני בודק כמה אפשרויות, אני מקווה שמישהו יתן לי הזדמנות להוכיח את הרמה שלי גם בגברים. אני מסיים את החוזה שלי בנבחרת באוגוסט, אם אני אמשיך, אני אמשיך, ואם לא, מישהו יעשה את העבודה לא פחות טוב".

כוכבת הנבחרת לירון כהן, שבמשחק האחרון מול צרפת קלעה 30 נקודות אחרי שני משחקים בינוניים, נשמעה מאוכזבת מהקולות מסביב. "הצבנו לעצמנו מטרה ורצינו לעבור שלב. זה מאכזב שכשאתה מגיע כל כך קרוב וזה היה נקודה לפה ונקודה לשם. התקשורת וכל העסקנים מסביב יצאו מפרופורציות, אנחנו עדיין לא ברמות האלה, הגענו למצב של כמעט בשלושה משחקים ועשינו טורניר יפה. נצטרך לקחת את הדברים הטובים ולהמשיך הלאה. כספורטאית ושחקנית מקצוענית שואפים להגיע לרמות הגבוהות תמיד וככה גם בנבחרת. נעבוד קשה וכל אחת תלך לדרכה ונקווה לעשות את המיטב גם בשנה הבאה".

"האמנו שנוכל לנצח משחק אחד", אמרה שי דורון עם שיבת הנבחרת. "הוכחנו שאנחנו יכולות אבל לא יישמנו את זה לצערי. בשבילי זה פספוס גדול. כשהפסדנו מול בלארוס ידעתי שזה יחזור אלינו וזה הסיבה שלא עלינו, הובלנו שם כל המשחק, הגיע לנו לנצח את המשחק ההוא. משנה לשנה אנחנו רואים את ההשתפרות של הנבחרת, זה כבר טוב, לפני שנתיים קיבלנו בראש באליפות והשנה כבר התחרינו עם נבחרות על. אם בעוד שנתיים נשתפר, אז זה שווה את הסבל של עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully