וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה ניצחה את ניו זילנד 3:4

הסקוואדרה אזורה ממשיכים להתכונן לגביע הקונפדרציות, והפעם נזקקו למשחק רב שערים ותהפוכות כדי לנצח. צמד לג'ילרדינו ויאקווינטה

נבחרת איטליה ממשיכה בהכנות לגביע הקונפדרציות הנפתח בחודש הבא, ואחרי שניצחה את צפון אירלנד 0:3 במשחק ידידות בשבוע שעבר, פגשו הערב (רביעי) האיטלקים את ניו זילנד הצנועה במשחק רב שערים. אחרי משחק עם המון מהפכים, הזדמנויות ורשתות שזזות, ניצחו לבסוף האיטלקים 3:4, ונראה כאילו לפחות ההתקפה של הסקוואדרה אזורה עובדת כמו שצריך.

הפתיחה היתה שייכת דווקא לניו זילנדים החביבים, כששיין סמלץ העלה אותה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-12. איטליה מצאה את השוויון בדקה ה-33, כשאלברטו ג'ילרדינו המצוין נגח את ה-1:1 של קבוצתו. המילה האחרונה במחצית היתה שייכת לכריס קילן, שנגח ממש לפני הירידה אל המשקוף ופנימה, וקבע 1:2.

אלא שהפתיחה של המחצית היתה שייכת לג'ילרדינו, שאיזן ל-2:2. קילן המצוין החזיר שוב את היתרון לניו זילנד בדקה ה-56 בפנדל, ואת השוויון התורן של איטליה הבקיע יאקווינטה בדקה ה-68. חלוץ יובנטוס הנהדר השלים צמד אישי בדקה ה-73, העלה את האיטלקים ליתרון ראשון במשחק, וקבע את תוצאת המשחק - 3:4 לסקוואדרה אזורה.

במשחק ידידות נוסף המשיכה נבחרת פורטוגל את הכושר הנוראי שעובר עליה, והפעם סיימה עם 0:0 מביך עם נבחרת אסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully