וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענף הכדוריד מתגייס עבור יוסי שטרק

ההכנסות ממשחק נבחרת הגברים מול גרמניה ביום ראשון הבא ייתרמו כולן עבור מאמן נבחרת הנשים בכדוריד, הסובל ממחלה קשה

בישיבת איגוד הכדוריד שנערכה היום (רביעי) הוחלט כי משחק נבחרת הגברים של ישראל מול גרמניה שייערך ביום ראשון ה-21 ביוני בראשון לציון, יוקדש ליוסי שטרק, מאמן נבחרת הנשים בכדוריד, שלקה באחרונה במחלה קשה. שטרק הוא דמות מוכרת ובולטת בענף הכדוריד בישראל מזה שנים רבות ואימן בעבר את אליצור הרצליה, מכבי תל אביב ומכבי רעננה.

בישיבה הוחלט כי הכרטיסים למשחק יימכרו במחיר של 20 שקלים כל אחד, כשכל ההכנסות יועברו לעמותת 'חברים', המסייעת ומלווה את שטרק ומשפחתו. בנוסף, יוצבו באולם בית מכבי בראשל"צ, בו ייערך המשחק, עמדות התרמה של העמותה בהן יוכלו הצופים להוסיף ולתרום למען שטרק.

בימים אלו נמצאת נבחרת הגברים של ישראל בעיצומן של ההכנות לשני המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2010. ביום שלישי בבוקר תצא המשלחת הישראלית ללובליאנה, בירת סלובניה, שם ייערך ביום רביעי המשחק מול הנבחרת המקומית. סלובניה ניצחה במפגש הקודם בין השתיים, שנערך בישראל, 36:28. הנבחרת תשוב לארץ לאחר המשחק ותחל בהכנות להתמודדות מול גרמניה, שתתקיים כאמור באולם בית מכבי בראשון לציון, ביום ראשון 21 ביוני בשעה 19:45 ותסיים למעשה את הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully