וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה תפסה פיקוד

קבוצתו של פיאנג'יאני עלתה ליתרון 0:1 בסדרת הגמר מול מילאנו כשהביסה אותה 57:80. רימאס קאוקינאס הצטיין עם 17 נקודות

אחרי שצלחו עונה מפרכת באירופה ובליגה, ועברו את סדרות הפלייאוף שלהן, נפגשו הערב (רביעי) סיינה ומילאנו למשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף ביניהן, שעל הנייר היתה אמורה להיתו צמודה. אלא שאיש לא סיפר זאת לסיינה, שהביסה את יריבתה 57:80, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה. הרבע הראשון היה דווקא צמוד, אבל אז נתקעה מילאנו על 9 נקודות בלבד ברבע השני, מה שאיפשר לסיינה לרדת ביתרון 11 במחצית.

הבעיות של מילאנו נמשכו גם במחצית השניה, וריצת 14:25 של המארחים הביאה אותם ליתרון 22, משם מילאנו כלל לא התקרבה. רימאס קאוקינאס הוליך את קלעי סיינה עם 17 נקודות (4 מ-4 לשלוש), בעוד רומיין סאטו הוסיף 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. למילאנו: ג'ובי תומאס 13. המשחק השני בסדרה ייערך ביום שישי.

בצרפת השוותה ליון את סדרת חצי הגמר ל-1:1 מול נאנסי בסטייל, כשהביסה אותה 53:69. המשחק היה צמוד ברוב שלביו, וליון עלתה לרבע השלישי עם יתרון מינימלי של 4 נקודות בלבד, אבל אז הגיע רבע רביעי עלוב במיוחד של נאנסי, בו קלעה הקבוצה 5 (!) נקודות בלבד, שהביא את הניצחון לאורחים מליון. עלי טראורה הוליך את קלעי ליון עם 16 נקודות וקיבל סיוע מלורן פוארסט שסיים עם 11. קלעו לנאנסי: ריקרדו גריר 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully