וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה במו"מ עם ג'פרסון על המשך דרכו

10.6.2009 / 22:36

סגנית האלופה חידשה את הקשר עם כוכבה הצעיר מהעונה שעברה שינסה להתקבל ל-NBA. הקבוצה תבחן שחקנים במחנה בארה"ב בחודש יולי

מכבי חיפה נמצאת במגעים מתקדמים עם שחקנה בעונה שעברה, דבון ג'פרסון, על הישארותו במועדון גם לעונה הבאה. ג'פרסון (22, 2.03) משחק בימים אלה באחת מליגות הקיץ של לוס אנג'לס וצפוי ביולי להיבחן באחת מליגות הקיץ של ה-NBA, אך במידה ולא יגשים את חלומו להתקבל לליגה הטובה בעולם, צפוי לחזור לחיפה. בשיחות שנערכו עם השחקן אמר ג'פרסון כי אם לא יתקבל ל-NBA, ישמח לחזור לישראל, ויעדיף את חיפה על הצעות אחרות מהארץ. ג'פרסון, שהרוויח בעונה שעברה 90 אלף דולר, צפוי להשתדרג משמעותית בשכרו אל מעבר ל-200 אלף דולר לעונה. לשחקן הצעה גם מקבוצה בליגה הספרדית.

ג'פרסון הגיע לחיפה בחודש ספטמבר לאחר שלא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, וזאת למרות שויתר על שלוש שנים במכללת דרום קליפורניה. במשחקיו הראשונים הפגין ג'פרסון ניצוצות אך הפוטנציאל הרב שלו בא לידי ביטוי רק בשלבים האחרונים של העונה כשבחמשת המשחקים האחרונים רשם שלושה משחקים של מעל 27 נקודות כולל הצגה מדהימה של 28 נקודות ו-11 ריבאונדים בניצחון על מכבי תל אביב ברוממה. ממוצעיו של ג'פרסון במהלך כל העונה עמדו על 16.1 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק.

בחיפה עסוקים בימים אלה בסיכום פרטים אחרונים של מחנה הקבוצה בארצות הברית שייערך בסוף חודש יולי. בין היתר צפויים להיבחן במחנה לא מעט שחקנים יהודים אמריקאיים שסיימו את קריירת המכללות שלהם בעונות האחרונות וינסו להרשים ולהצטרף לקבוצה. בין השחקנים שהתגלו בשנה שעברה במחנה היו ג'פרסון, טוד גולדן והסנטר הצעיר בן סטרונג. בקבוצה ינסו לסכם בתקופה הקרובה על המשך דרכם של הישראלים הבכירים של הקבוצה, עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, גור פורת ועמית בן דוד לעונה הבאה. כמו כן ממשיכים בחיפה במאמצים על מנת להחתים את כוכב התיכונים האמריקאי ג'רמי טיילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully