וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד במו"מ עם כריסטיאנו רונאלדו

המנהל המקצועי של הקבוצה, חורחה ולדאנו, אישר את הדברים והוסיף: "הוא מקצוען אמיתי וכדורגלן נהדר". על וייה: "המחיר שלו בלתי אפשרי"

הקיץ המטורף שעובר על שוק ההעברות האירופאי, שהתחיל בהעברתו של קאקה הברזילאי ממילאן לריאל מדריד עשוי להימשך, והבלאנקוס שוב עומדים במרכז ההתרחשות. המנהל המקצועי של ריאל, חורחה ולדאנו אמר הערב (רביעי) כי קבוצתו מנהלת משא ומתן עם רונאלדו, הקשר המצויין של מנצ'סטר יונייטד. ולדאנו נשאל על האפשרות שהפורטוגלי יעבור לספרד, ואמר כי הוא אינו נוהג לדבר על שחקנים שקבוצתו מנהלת איתם משא ומתן.

הארגנטינאי לעומת זאת, לא חסך במחמאות על הקשר: "הוא מקצוען אמיתי, והוא מקדיש חלק נכבד מהזמן שלו לעבודה על המשחק. הוא כדורגלן נהדר". ולדאנו לא עצר שם והמשיך: "הדבר הנוסף הוא שיצא לו שם של בחור שנראה טוב, ושל דוגמן, אבל זה עושה עוול לתדמית שלו. הוא שחקן מצויין". המנהל המקצועי התייחס גם לסוגיית העברתו האפשרית של דויד וייה מולנסיה, אחריו רודפת ריאל, אך מתקשה לעמוד במחיר שדורשת הקבוצה. "הוא חלוץ נהדר אבל יש לו מחיר בלתי אפשרי. הוא שחקן שמעניין אותנו, אבל רק במחיר סביר. הקיץ עוד ארוך ויהיו התמקחויות מעניינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully