וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שפדרר לא הגיע

הראל לוי נמנע ממפגש עם אלוף הרולאן גארוס הטרי שפרש מטורניר האלה, אבל פגש במקום את לאקו, עליו גבר במוקדמות, והודח על ידי הסלובקי

רק לפני מספר ימים, נשם הראל לוי לרווחה, כשגילה כי ההגרלה שזימנה לו בסיבוב הראשון של טורניר האלה את לא אחר מאשר אלוף הרולאן גארוס, רוג'ר פדרר, כבר לא רלוונטית. פדרר המותש החליט לפרוש מהטורניר בגרמניה (750 אלף דולרים), והישראלי זכה ליריב נוח יותר, בדמותו של לוקאס לאקו הסלובקי. את לאקו, המדורג 217 בעולם, כבר פגש לוי ממש לא מזמן- בשלב המוקדמות של הטורניר, אז ניצח אותו וכביכול הדיח אותו. אלא שהסלובקי זכה בכרטיס לתחרות בעקבות פרישתו של השוויצרי, וניצל זאת עד תום, כשנקם בישראלי 2:6 6:7 (6), בכדי לעלות לסיבוב הבא.

לוי לא היה היחידי שהודח בשלב כה מוקדם. גם ריינר שוטלר המקומי, המדורג 8 בטורניר נחל הפסד מוקדם בסיבוב השני, כשהפסיד לבן ארצו בנג'מין בקר 6:4 2:6 6:4. בכלל, זה לא היה היום של המדורגים הגרמנים בטורניר, כשגם תומאס ברדיץ' המדורג 5 הפסיד בסיבוב השני למישה זברב הגרמני 3:6 6:2 7:6 (8). הקהל הגרמני קיבל עוד סיבה לחגיגה, כשטומי האס המקומי (41 בעולם) הדיח את המדורג 9 בעולם, ג'ו וילפרד צונגה עם ניצחון 6:7 3:6. בכך מצטרף האס, שהחמיץ חלק נכבד מהעונה בגלל פציעה, לזברב, קולשרייבר ובקר הגרמנים בשלב רבע הגמר.

באותו זמן בטורניר קווינס בלונדון (750 אלף דולרים) הודח במפתיע מארין סיליץ' המדורג 5 בטורניר על ידי ניקולס מהוט הצרפתי 7:6 7:6. גם עבור מרקוס בגדאטיס הקפריסאי היה זה יום קצר, לאחר שהפסיד בסיבוב השני למיכאל יוז'ני הרוסי 7:6 6:4. המדורג 1 בטורניר, אנדי מארי הסקוטי לא התקשה מול אנדראס ספי האיטלקי, וניצח בקלות 1:6 4:6, תוך שהוא מציג טניס נהדר, בדרך אל הסיבוב הבא. גם לייטון יואיט האוסטרלי עשה את העבודה ועלה לסיבוב השלישי אחרי שגבר על הפורטוגלי, פרדריקו גיל 2:6 6:2 3:6.

החדשות הגדולות מיום המשחקים היו פרישתם של גאל מונפיס ומראט סאפין הפצועים. הרוסי, שהגיע לחצי גמר הטורניר בשנה שעברה, היה אמור לשחק מול קסבייר מאליס, אך אפילו לא עלה למשחק חרף פציעה בגב ממנה סובל. מונפיס, המדורג רביעי בטורניר, פרש גם הוא עקב פציעה בפרק כף היד, ממנה סבל במהלך משחקו נגד אנדרי גולובב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully