וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תיקו לערב הסעודית בדרום קוריאה

אחרי 0:0 בסיאול הסעודים יהיו חייבים לנצח את צפון קוריאה במחזור האחרון כדי לעלות אוטומטית למונדיאל. יפן וקטאר נפרדו ב-1:1

ערב הסעודית הוציאה היום (רביעי) נקודה בסיאול אחרי שסיימה ב-0:0 נגד דרום קוריאה במשחק במסגרת המחזור השביעי של בית 2 במוקדמות המונדיאל באזור האסייאתי. כשנותר מחזור אחד לסיום המשחקים השוו הסעודים את מספר הנקודות שלהם לזה של צפון קוריאה, אך זו עדיין מדורגת במקום השני בגלל יחס שערים עדיף.

בשבוע הבא (רביעי) תארח ערב הסעודית את הצפון קוריאנים בריאד למשחק על כל הקופה, כשניצחון שלה יעלה אותה לאליפות העולם.

מאוחר יותר ניצחה אירן את איחוד האמירויות 0:1 משער של עלי קרימי הותיק בדקה ה-53 ועלתה ל-10 נקודות, כשהיא זקוקה לניצחון במשחק האחרון שלה נגד דרום קוריאה ולתיקו בין הסעודים לבין הצפון קוריאנים במשחק ביניהן, כדי להעפיל למונדיאל אוטומטית.

ביוקוהאמה אירחה יפן שגם כן כבר הבטיחה את מקומה בדרום אפריקה את קטאר ונפרדה ממנה ב-1:1. הסמוראים עלו ליתרון כבר אחרי 3 דקות משער עצמי של עלי על-בינאלי, אבל עלי יחיה השווה בפנדל בדקה ה-53. הקטארים השיגו נקודה מחמיאה מול אחת מאריות אסיה, אבל איבדו כל סיכוי להגיע למונדיאל.

באותו בית של יפן וקטאר, הוא בית 1, ניצחה אוסטרליה 0:2 את בחריין באצטדיון האולימפי בסידני. מילה סטריובסקי כבש ראשון בדקה ה-55 ודייויד קארני חתם את התוצאה שתי דקות לסיום. בחריין נותרה במקום השלישי המוליך למפגש פלייאוף מול השלישית בבית המקביל. המנצחת במפגש הזה תשחק במפגש כפול מול ניו זילנד על הזכות להעפיל למונדיאל.


בית 1 לאחר המחזור ה-7 (מתוך 8)

1. אוסטרליה 17 נקודות
2. יפן 15
3. בחריין 7
4. קטאר 6 (8 משחקים)
5. אוזבקיסטן 4

בית 2 לאחר המחזור ה-7 (מתוך 8)

1. דרום קוריאה 15 נקודות
2. צפון קוריאה 11
3. ערב הסעודית 11
4. אירן 10
5. איחוד האמירויות 1 (8 משחקים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully