וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס וקליין ידיינו ביומיים הקרובים

10.6.2009 / 15:54

מאמנה של הפועל ירושלים יקבל הצעה לשוב לבירה, לאחר שקיבל הודעה על סיום דרכו. גודס שקל את האפשרות להיות עוזרו של ספאחיה בולנסיה

יו"ר הפועל ירושלים דני קליין צפוי להיפגש ב-48 השעות הקרובות עם מאמן הקבוצה בעונה החולפת גיא גודס ולדון עמו, כשבין האפשרויות ייתכן וגודס יקבל הצעה לחזור לאמן את הקבוצה. המאמן, ששב מקרואטיה, קיבל רק ביום ראשון האחרון שיחת טלפון מקליין בה הוסבר לו כי לא ימשיך בעונה הבאה, אך הצדדים קבעו להפגש במהלך השבוע כשהמועד הצפוי הוא היום (רביעי).

מאז חזרתו של גודס מקרואטיה לא שוחח המאמן עם ירושלים על אפשרות של חזרה לאמן את הקבוצה. כזכור, עודד קטש שהיה קרוב לסיכום עם הקבוצה, החליט להשאר בהפועל גלבוע/גליל עליון וגם דן שמיר הודיע למועדון כי אין ברצונו לאמן את הקבוצה.

מלבד הפועל ירושלים מי שמעוניינת בשירותיו של גודס היא אלופת בלגיה שרלואה, שמאמנה דרזן אנזולוביץ' הסרבי, שאימן בעברו את ציבונה זאגרב, סיים חוזה וצפוי לקבל קבוצה גדולה באירופה. גורם בהנהלת שרלואה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מכירים את השם של גודס, הוא בהחלט מועמד ראוי לאימון הקבוצה".

גודס שקל את האפשרות לשמש כעוזרו של נבן ספאחיה, איתו הוא שומר על יחסים טובים, בוולנסיה, אך עמדות העוזרים בקבוצה הספרדית מלאות והמאמן הקרואטי גם מנסה לשכנע את גודס להמשיך כמאמן ראשי. אפשרות נוספת שעלתה היא כי גודס יקבל הצעה מבני השרון, אך בשל אי הבהירות לגבי גודל התקציב של הקבוצה הצעה רשמית מהמועדון תינתן רק בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully