וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן חתם בפאפוס הקפריסאית

הנהלת המועדון מעיר חוף בדרום-מערב האי העדיפה את הישראלי על פניו של מאמן פורטוגלי. עשוי לצרף את גבריאל לימה, ששיחק תחתיו בסכנין

פאפוס הקפריסאית הודיעה היום (רביעי) רשמית על מינויו של אייל לחמן למאמן הקבוצה. לחמן חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת וייעזר בצוות מקצועי קפריסאי. כזכור, לחמן הגיע לפני יומיים לאי השכן, נפגש עם ראשי המועדון וסיכם את תנאיו. ההנהלה התכנסה לבחור בינו לבין הפורטוגלי, מנואל חורחה סילבה קרוז, והחליטה כאמור לבחור בישראלי. עבור לחמן תהיה זו התחנה השנייה מחוץ לישראל, לאחר שעבר תקופה קצרה בהארטס אוף אוק הגנאית.

פאפוס היא עיר חוף בדרום-מערב האי. המועדון התנדנד בשנים האחרונות בין הליגה הראשונה לשנייה, כשבעונה שעברה הגיע לקבוצה ניר קלינגר והצליח להשאיר אותה בליגה ולסיים במקום התשיעי. קלינגר החליט לעזוב בקיץ וחתם לשלוש שנים בא.א.ל לימסול.

על פי דיווחים בתקשורת הקפריסאית, יצרף לחמן לקבוצה את גבריאל לימה, החלוץ הברזילאי ששיחק תחתיו בבני סכנין ובעונה שעברה הופיע באלקי לרנקה. שמות מוכרים נוספים המופיעים בסגל פאפוס הם אימורו לוקמן הגנאי, אקס מכבי נתניה ובני יהודה, ואנדרה קאלדיירה, שעשוי לעבור ללימסול יחד עם קלינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully