וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלדיני נגד מכירת קאקה

הקפטן הפורש תוקף: "בעבר מהלך כזה אפילו לא היה נשקל. עכשיו זכייה בליגת האלופות היא חלום אוטופי". פירלו: "כרגע לא עוזב"

זכייה של מילאן בליגת האלופות ללא קאקה היא חלום אוטופי בלבד, כך אומר פאולו מאלדיני שפרש בתום העונה ותוקף את מכירתו של הברזילאי.

"קאקה הוא השחקן הראשון מהקליבר הזה שמילאן מוכרת. בעבר אפשרות כזו לעולם לא הייתה נשקלת אפילו", אמר מאלדיני בן ה-40, ששיחק כל חייו במדי הרוסונרי, "להתחשב בנושא הכספי זה דבר הגיוני, אבל הגיוני גם לחשוב על המטרות".

מילאן לא מתמודדת רק עם המכירה של קאקה, אלא גם עם עתידם הלא ברור של אלשנדרה פאטו ואנדרה פרילו ומאלדיני הוסיף: "לפני שפירלו יעזוב את מילאן הוא לא יחשוב על זה 10 פעמים, הוא יחשוב על זה 100 פעמים. פאטו חייב להישאר".

הקפטן האגדי התיחס גם למינויו של לאונדרו למאמן הקבוצה: "זה הימור, אבל בכלליות הנשיא ברלוסקוני הצליח עם הרבה הימורים כאלו בעבר. לחדש ולהביא מאמן צעיר זה לא בהכרח דבר רע. זו החלטה אמיצה".

ועדיין בעניינו של פירלו, קשר נבחרת איטליה הוזכר כמועמד לצ'לסי של קרלו אנצ'לוטי, והוא לא הכחיש זאת בשיחה עם כתבים במחנה האימון של האזורי. "לקחנו מאוד קשה את העזיבה של קאקה", אמר פירלו, "כרגע אני לא עוזב את מילאן, אבל נראה לגבי העתיד".

בתוך כך, סגן נשיא הרוסונרי, אדריאנו גליאני, הצהיר ששחקן וולפסבורג אדין דזקו נמצא על הכוונת של המועדון, וכי לא יהיו עוד העברות של שחקנים בכירים במילאן. "עדיין לא סגרנו סופית את עניין דזקו, אני מקווה שנשלים את זה בקרוב", אמר גליאני, שהוסיף כי הבוסני של אלופת גרמניה להוט לנחות בסן סירו. "הרוסונרי, יחד עם ריאל מדריד, הם לב הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully