וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ווסטפאל מונה למאמן סקרמנטו

מאמן פיניקס וסיאטל לשעבר, שלא עמד על הקווים מאז 2001, חתם לשנתיים בקינגס, אחרי שהמועמד המועדף עליהם, קורט רמביס, סירב

במזל טוב מינתה הלילה (בין שלישי לרביעי) סקרמנטו מאמן חדש, אחרי שבועות ארוכים של חיפושים אחרי מחליף לקני נאט, מחליפו הזמני של רג'י ת'יאוס שפוטר במהלך העונה. הקינגס, שסיימו את העונה החולפת עם המאזן הגרוע ב-NBA (רק 17 ניצחונות לצד 65 הפסדים), מינו לתפקיד את פול ווסטפאל הוותיק, שחוזר לקדנציה שלישית על הקווים בליגה הטובה בעולם.

ווסטפאל בן ה-58, שכיכב כשחקן במדי פיניקס בסוף שנות השבעים, אימן את הסאנס בין השנים 1992 ו-1996 והוביל אותם לסדרת הגמר ב-1993, ולאחר מכן אימן את סיאטל בין 1998 ל-2001. תפקידו האחרון היה עוזרו של אייברי ג'ונסון בדאלאס בעונה שעברה, וכעת הוא פתח דף חדש בבירת קליפורניה כשחתם על חוזה לשנתיים, תמורת 1.5 מיליון דולר לעונה. "חיפשתי הזדמנות טובה לחזור לעשות את מה שאני אוהב", אמר ווסטפאל ל-'סקרמנטו בי' לאחר החתימה. "אני פשוט שמח שהם בחרו בי ואני לא יכול להתחיל לעבוד".

המועמד המועדף על הבעלים של הקינגס, האחים מאלוף, היה קורט רמביס, עוזרו של פיל ג'קסון בלייקרס, אבל רמביס סירב לקבל החלטה בעניין עד לסיום סדרת הגמר, ולמעשה הביא למינויו של ווסטפול, שמשימתו הראשונה תהיה להיערך לקראת הדראפט, בו מחזיקה הקבוצה בבחירה הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully