וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "אנחנו עוד לא מסופקים"

הווארד והמג'יק יודעים שמצפה להם עוד הרבה עבודה. אלסטון: "קלענו 62 אחוזים מהשדה וכמעט הפסדנו". קובי: "הם עשו התאמות מצוינות"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

אורלנדו מתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) את אוהדיה במשך 48 דקות צמודות ודרמטיות, לפני שחילצה ניצחון ביתי קריטי עם 104:108 על לוס אנג'לס לייקרס, שהקטין את הפיגור של המג'יק בסדרת הגמר ל-2:1 בלבד, ומנע מהם לעמוד בפני האפשרות המביכה להפסיד בסוויפ חלק, בדיוק כמו בביקור היחיד של המועדון עד כה בגמר ה-NBA, ב-1995.

המג'יק השיגו את ניצחונם הראשון אי פעם בגמר בעזרת תצוגה התקפית עילאית, שהסתיימה עם 62.5 אחוזים מהשדה (40 מ-64!), שיא כל הזמנים למשחק בסדרת הגמר, ששבר את זה של הבולס מ-1991 (61.7 אחוזים). השחקנים של סטן ואן גנדי הניעו את הכדור כמו שהם יודעים, ונטל הקליעה התחלק בשוויון כמעט מוחלט בין דוויט הווארד (21 נקודות), רשארד לואיס (21 נקודות), רייפר אלסטון (20 נקודות), מיקאל פייטרוס (18 נקודות) והידו טורקוגלו (18 נקודות).

"היה טוב לראות את ההתקפה שלנו זורמת", אמר דוויט הווארד, שחזר סוף סוף לשלוט בצבע אחרי שני משחקים רעים בסטייפלס סנטר. "כשאנחנו משחקים ככה, ותוקפים את הסל, אנחנו גם מגיעים לזריקות טובות יותר. אסור לנו להסתפק בזריקות מבחוץ". לגבי המשך הסדרה אמר סופרמן: "אנחנו עוד לא מסופקים. יש עוד הרבה אזורים שאנחנו צריכים להשתפר בהם, בעיקר באיבודי הכדור".

גיבור הערב היה רייפר אלסטון, שקלע היטב אחרי שנעלם לחלוטין בשני המשחקים הראשונים: "סטן רצה שאהיה אגרסיבי", הוא אמר לאחר המשחק. "ורציתי לתת את הטון מההתחלה וזה מה שעשיתי. אנחנו שמחים, אבל קלענו 62 אחוזים וכמעט הפסדנו את המשחק, אז אנחנו צריכים למצוא דרך טובה יותר לשמור עליהם. אנחנו מבינים מה אנחנו צריכים לעשות, וברור שיש לנו עוד משחק שחובה לנצח בעוד יומיים".

ואן גנדי דיבר בסיום בעיקר על היתרון המנטלי של שחקניו: "התכונה היחידה של הקבוצה הזו בה אי אפשר להטיל ספק כלל היא התושיה שלנו. הקבוצה הזו אף פעם לא מוותרת. תמיד כשהכדורים נכנסים אומרים שלקחנו זריקות יותר טובות, אבל אנחנו פשוט מנסים לקחת מה שההגנה נותנת לנו". כשנשאל איך הצליח לעורר את אלסטון מתרדמתו אמר ואן גנדי: "במשך יומיים חשבתי מה להגיד לרייפר, ובסוף אמרתי לו - 'שחק את המשחק שלך'. מסתבר שאני גאון מוטיבציה".

בריאנט: "אני רגיל לעשות את העבודה ברגעים המכריעים"

הלייקרס, שלא הצליחו לבלום את תצוגת הצליפות של המארחים וספגו הפסד חוץ שביעי ברציפות בסדרות הגמר, סבלו בעיקר מחולשתו של קובי בריאנט, שפתח נפלא עם 17 נקודות מהירות ברבע הראשון, אבל התקרר בהמשך ולמרות שסיים עם 31 נקודות לא הצליח להשתלט על המשחק כהרגלו בדקות הסיום.

"זה היה מאכזב", אמר בריאנט בסיום. "אני רגיל לעשות את העבודה ברגעים המכריעים, וזה לא קרה היום. עכשיו אנחנו חייבים לחזור לעצמנו במשחק הרביעי. הם עשו התאמות מצוינות, ואנחנו צריכים לעשות התאמות משלנו. אורלנדו זו קבוצה שעברה מצבים קשים, ניצחה בבוסטון ובקליבלנד, זו קבוצה טובה ומאומנת. יש לנו הרבה עבודה לפנינו".

מאמנו פיל ג'קסון לא ניסה למצוא הסבר מקורי ליכולת של בריאנט: "ההגנה שלהם התחילה להקשות על קובי, הווארד לחץ עליו ועשה לו חיים קשים, והוא לא נכנס לקצב משלו מחדש. כולנו אנושיים". כשנשאל על מיעוט הריבאונדים שקלטו פאו גאסול ואנדרו ביינום (7 ביחד), ענה ג'קסון: "איך הם היו אמורים להשיג ריבאונדים? הגבלנו אותם לחמישה ריבאונדים בהתקפה, אבל הם קלעו היטב, ופשוט לא היו מספיק ריבאונדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully