וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל חופים: ישראל עלתה לשלב הבא

חרף הפסד 4:3 להולנד, העפילה הנבחרת לשמינית גמר מוקדמות אליפות העולם לאור ניצחונה של ספרד 6:11 על צ'כיה. תפגוש את המארחת בשלב הבא

נבחרת ישראל בכדורגל חופים העפילה היום (שלישי) לשמינית גמר מוקדמות אליפות העולם הנערכת בקסטליון, ספרד. הנבחרת בכחול לבן ספגה הפסד 4:3 לנבחרת הולנד במשחק השלישי והאחרון בבית המוקדם, אלא שניצחונה של נבחרת ספרד על צ'כיה 6:11 עשה לצחי אילוז, המאמן-שחקן, וחבריו את העבודה. כזכור, לאחר הפסד 7:4 במשחק הראשון ניצחה ישראל 2:5 את הונגריה במשחקה השני.

עלייתה של ישראל מהווה היסטוריה, כשהיא העפילה מהמקום השלישי, לאחר שסיימה כאחת משתי הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר מבין הנבחרות שבמקום השלישי בטורניר ועם יחס שערים של 1-. ישראל תפגוש בשלב הבא את הנבחרת המארחת ואלופת אירופה לשעבר, ספרד (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 2).

את המשחק נגד הולנד פתחה ישראל טוב עם יתרון אחרי חמש דקות, מטיל של ראג'יד באדיר, שגם היה תוצאת השליש. בתחילת השליש השני סכיפהול (13) איזן את התוצאה. ישראל עלתה ל-1:3 משערים של אילוז (14) ובן הרוש (19), ואן גלדסן איזן ל-3:3 עם צמד (20, 23) וקבע את תוצאת השליש השני. בדקה ה-30 כבש סאמרוייל בפנדל את שער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully