וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: עוד יום מאכזב לגל וקליגר

אליפות אירופה במפרשיות 470 הנערכת באוסטריה ממשיכה לא להאיר פנים לצמד הישראלי, שנותר במקום ה-23 גם לאחר השיוט הרביעי

השייטים הישראלים, אודי גל וגידי קליגר, לא ממש הצליחו לשפר את מצבם באליפות אירופה בשיט מפרשיות 470, הנערכת באגם טרונזי שבאוסטריה. אחרי שהשיוט השלישי שלהם נפסל, סיימו השניים במקום ה-23 בשיוט הרביעי והתייצבו על המקום ה-23 הכללי.

בסיום האשימו השניים את ועדת התחרות והשופטים. "בשיוט הראשון היום זינקנו בינוני, אבל ביצענו הפלגה ערנית ומדויקת שמיקמה אותנו ראשונים במצוף הראשון. כך הובלנו עד לקראת סוף הצלע החמישית, אז החליט השופט הראשי לבטל את השיוט בגלל שירדה הרוח והוא פחד שהיא עומדת להתחלף ושהשיוט לא יהיה ספורטיבי, מה שלא קרה", טענו השניים.

על השיוט השני, בו סיימו במקום ה-23, אמרו השניים: "היה לנו זינוק מדהים, מושלם. מוקמנו במקום השני בסיום הקדמית הראשונה וכך גם בסוף המלאה, אך לאחר מכן הרוח השתגעה. היו חילופים שלא הגיעו לכולם, מכות קיצוניות והדרדרנו למקום 30, כל התוצאות בשיוט התהפכו לגמרי. השופט הראשי הפעם החליט לקצר באמצע השיוט ולנו לא היה סיכוי לשפר חזרה ומספיק עד לסיום".

צמד ישראלי נוסף, יוגב יוסף וערן סלע, סיימו את השיוט במקום ה-25 והם נמצאים במקום ה-54 הכללי. אייל לוין ואמיר ים הגיעו למקום ה-12 המפתיע, אך הם מדורגים 65 בחישוב הכולל של השיוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully