וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה שוב כבשה את פינלנד

השחקנים של הידינק ניצחו 0:3 בחוץ והתקרבו לגרמניה, 4 חודשים לפני המשחק על הבכורה בבית 4. אנגליה הביסה את אנדורה 0:6 בוומבלי

לאחר סיומי משחקי הליגות באירופה ועוד מחזור ממשיכים משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אפריקה 2010. ביום שבת נערך מחזור משחקים, והיום התקיימו ויתקיימו שבעה נוספים.

בבית 1 הצליחה סופסוף שבדיה המאכזבת והמאוכזבת לנצח ואחרי שכבשה רק פעמיים עד הערב, הפעם היא הבקיעה רביעייה לרשתה של מלטה האומללה. בבית 4 פינלנד חלמה על ניצחון מול רוסיה, אבל הובסה 3:0 וכנראה יצאה סופית מהמירוץ למקום השני.

בבית 6 אנגליה עשתה צעד נוסף למונדיאל אחרי שהביסה את אנדורה 0:6, אבל בינתיים ישנו גם מאבק עיקש על המקום השני ו-1:2 של אוקראינה על קזחסטן הצמיד אותה לקרואטיה במסגרת הקרב המרתק הזה.

בבית 7 הסתפקה סרביה ב-0:2 בחוץ על איי פארו כדי להצמיח את היתרון שלה בפסגה לשמונה נקודות, הגם שלצרפת שנמצאת מאחוריה יש שני משחקים פחות. בבית 9 ניצחה הולנד שכבר עלתה למונדיאל, 0:2 את נורבגיה המסתבכת.

בית 1

שבדיה - מלטה 0:4

ההפסד הביתי לדנמרק ביום שבת הקטין מאוד את סיכויי השבדים להעפיל למונדיאל והם כנראה ייעדרו מטורניר גדול לראשונה מאז שנת 2000, בל כל עוד יש סיכוי, לארס לאגרבק ושחקניו רצו לנצח ועשו זאת.

המאמן סיפר על כך שהוא אופטימי לגבי הסיכויים לסיים במקום השני שמוביל לפלייאוף והנבחרת שלו, שכבשה עד המשחק הערב רק שני שערים, סופסוף עשתה את העבודה כראוי.

קים קלסטרום, שהחמיץ פנדל נגד השכנה הדנית ביום שבת, כבש את הראשון בדקה ה-22 ובליץ של שלושה שערים בתוך שש דקות במחצית השנייה (דניאל מסרוייביץ' 52, זלאטן איברהימוביץ' 56, מרכוס ברג 58) סגר סיפור וניצחון נאה עבור השבדים.

בית 4

פינלנד - רוסיה 3:0

אין נבחרת שהפינים שונאים יותר מרוסיה וכדי להוסיף עניין הרי שניצחון ביתי היה מקפיץ אותם הערב מעל היריבה ההיסטורית, אבל בפועל זה לא היה כוחות. אלכסנדר קרז'אקוב, שחזר לסגל לראשונה מאז ה-21.11.2007 ושלא הוזמן ליורו 2008, כבש צמד בדקות 23 ו-53 וקונסטנטין זיריאנוב חתם 19 דקות לסיום.

הנבחרת של חוס הידינק ניצחה בנוק אאוט מהדהד ואחרי שניערה מעליה את פינלנד, היא פנויה להיאבק על המקום הראשון, המוליך ישירות למונדיאל. כעת היא מפגרת מאחורי גרמניה בנקודה, כשלשתיהן נותרו ארבעה משחקים, כולל מפגש חזיתי במוסקבה ב-10 באוקטובר השנה.

בית 6

אנגליה - אנדורה 0:6

למרות שוומבלי לא התמלא כתוצאה משביתת הרכבות התחתיות בלונדון, האוהדים שכן הגיעו נהנו ממשחק קל ועוד כמה שערים. ווין רוני שכבש צמד ירד לנוח אחרי מחצית, ציין הערב את שערו ה-24 בנבחרת שלושת האריות והשווה את מאזנו לזה של גיבור מונדיאל 1966, ג'ף הרסט. בנוסף, חלוץ מנצ'סטר יונייטד עלה לראש טבלת מלכי השערים של האזור האירופאי במוקדמות המונדיאל עם שמונה כיבושים עד כה.

הנבחרת של פאביו קאפלו עלתה הערב ל-26 שערי זכות בשבעה משחקים, הממוצע הגבוה ביבשת, ופתחה פער של 10 נקודות על פני קרואטיה ואוקראינה שמתחרות על המקום השני. הנבחרת של הדון עדיין עם 100 אחוזי הצלחה.

האנגלים לא המתינו יותר מדי ופרצו את הסכר כבר אחרי חמש דקות, כשכדור של גלן ג'ונסון מצא את הראש של ווין רוני ומשם לרשת. רבע שעה עברה וזה כבר 0:2 אחרי שמבצע קבוצתי יפה הסתיים במסירה של תיאו וולקוט לפרנק למפארד ובבעיטה שטוחה של האחרון לרשת של האורחים. בדקה ה-39 מהלך דומה לזה שהניב את השער הראשון בישר על השלישי כששוב גלן ג'ונסון בתפקיד המבשל ו-ווין רוני בתפקיד הכובש, הפעם בבעיטה מהאוויר מקרוב.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד פינה את מקומו לג'רמיין דפו במחצית וירד לנוח וחלוץ טוטנהאם הוסיף צמד משלו בדקות 73 (עוד בישול של גלן ג'ונסון) ו-75. פיטר קראוץ' הצטרף לחגיגה בדקה ה-79 ואנגליה בדרך הבטוחה למונדיאל.

אוקראינה - קזחסטן 1:2

אחרי 2:2 מצוין בזאגרב נגד קרואטיה, האוקראינים הגיעו מעודדים למשחק הביתי מול סובייטית לשעבר אחרת, אבל נתקלו בלא מעט קשיים בדרך לניצחון הצפוי ולהיצמדות לקרואטים במקום השני, המוביל לפלייאוף העלייה למונדיאל. טאנאט נוסרבייב הכשרוני שכבר קושר בעבר במעבר לליגה ההולנדית, הלם באוקראינים אחרי 19 דקות, אבל סרגיי נזרנקו, עם צמד בדקות 33 ו-48, החזיר את הצבע ללחיים המקומיות והבטיח ניצחון דחוק וחשוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית 7

איי פארו - סרביה 2:0

לצרפת אמנם שני משחקים פחות מלסרביה, אבל הניצחון של האחרונה הערב הקפיץ את היתרון שלה בפסגת בית 7 לשמונה נקודות ואחרי שהנבחרת של רדומיר אנטיץ' כבר שיחקה בפריז, המוראל גבוה והביטחון בכך שאפשר להעפיל למונדיאל אוטומטית מהמקום הראשון ולסבך את הצרפתים במאבקי פלייאוף, בשמיים. מילאן יובאנוביץ' כבש הערב בדקה ה-43 ונבן סובוטיץ' בן ה-20 הכפיל בדקה ה-61.

בית 9

הולנד - נורבגיה 0:2

הולנד התייצבה למשחק אחרי שכבר ביום שבת הייתה לאירופאית הראשונה שמבטיחה את מקומה במונדיאל, אלא שאת זה היא עשתה נגד איסלנד בחוץ והשחקנים בכתום רצו להמשיך את החגיגות מול האוהדים הביתיים ועשו זאת ללא בעיות מיוחדות.

המשחק נפתח תחת גשם כבד ובחצי השעה הראשונה שתי הנבחרות התקשו לנהל משחק טוב כשכר הדשא בדה קיפ ברוטרדאם מוצף במים, אבל הנבחרת הביתית שלטה ואחרי 32 דקות אף עלתה ליתרון. אריאן רובן העלה כדור מצד שמאל, אנדרה אוייר נתפס על ידי קייטיל וואהלר האורח, אבל הצליח להשתחל בכל זאת לכיוון רחבת ה-5 וכבש בנגיחה מקרוב. חגיגה ראויה של הבלם הוותיק במשחק ה-50 שלו במדי האורנג'.

בדקה ה-50 יצאו ההולנדים להתקפה שמצאה הגנה נורבגית דלילה ובסיומה חילק רובין ואן פרסי כדור טוב לרובן ומבשל השער הראשון כבש בבעיטה שטוחה, חזקה וחדה מול השוער הנורבגי יון קנודסן.

נורבגיה, שכבר כיכבה במקום השני בעולם בדירוג של פיפ"א אי שם באמצע שנות ה-90, עדיין ללא ניצחון במוקדמות מונדיאל 2010 ואחרי חמישה משחקים המאזן שלה מצביע על שלוש תוצאות תיקו, שני הפסדים ורק שני שערי זכות. המשחק הבא שלה ייערך בבית נגד סקוטלנד ואם ברצונם של הסקנדינבים להיאבק על המקום השני בבית, הם יהיו חייבים ניצחון.

מקדוניה - איסלנד 0:2
למקדוניה: אקו סטויקוב (9), פיליפ איבנובסקי (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully