וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בירושלים: דורסמן בין המועמדים

9.6.2009 / 17:30

לטענת אותם גורמים, גישושים ראשונים נעשו בין הצדדים. דורסמן: "אשמח לאמן בירושלים". קליין: "לא נעשו פניות למאמנים מלבד לקטש"

לאחר היום הסוער אמש (שני) בהפועל ירושלים שהחל בסיכום הראשוני עם עודד קטש וסיום דרכו של גיא גודס בקבוצה, והסתיים בכך שקטש נשאר בגלבוע/גליל עליון, החלו היום בהפועל ירושלים בדיונים מחודשים על עמדת המאמן. גורמים בקבוצה מסרו כי בין המועמדים לתפקיד נמצא גם מיקי דורסמן, מאמנה לשעבר של הפועל חולון, ואף גישושים ראשונים נעשו בין הצדדים.

"היו שיחות", אישר דורסמן את המידע, "אך לא הצעה רשמית. הפועל ירושלים זה מועדון גדול ואגיע לשם בשמחה". מנגד יו"ר הקבוצה דני קליין מסר: "לא ניהלנו שיחות עם שום מאמן, למעט עודד קטש וכל הפרסומים הם של אינטרסנטים כאלה ואחרים. לא נוהל, לא דובר ולא נעשה שום דבר. אם הפועל ירושלים תחליט שהיא רוצה מאמן היא תשב סביב השולחן ולא תתבייש, כרגע לא נעשתה פנייה".

דורסמן בן ה-44 הגיע להפועל חולון כשהקבוצה הייתה בליגה הארצית והוביל אותה כמאמן וכבעלים לאליפות היסטורית בעונת 2007/8. בעונה לאחר מכן עזב את המועדון לאחר שלא מצא ספונסר שיעזור לו בנטל החזקת הקבוצה, ובמחזור החמישי של העונה שעברה מונה למאמן מכבי ראשון לציון.

הקדנציה של דורסמן שם החזיקה מעמד ארבעה משחקים בלבד ולאחר מכן התפטר המאמן לאחר שלטענתו לא עמדה הקבוצה בהבטחות המקצועיות שנעשו כלפיו. מלבד דורסמן נמצאים ברשימת המועמדים לירושלים גם אריק שיבק, דני פרנקו וצמד המאמנים הצעירים דניאל ששר ומתן חרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully