וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "כשאנחנו באים מוכנים, אין סיבה שלא ננצח"

הנבחרת הצעירה משלימה הכנותיה למשחק בבולגריה (רביעי, 18.00). המאמן איוניר: "הנוכחות של סהר וכיאל משדרגת את הנבחרת"

הנבחרת הצעירה של ישראל משלימה את הכנותיה לקראת המשחק מול בולגריה מחר (רביעי, 18:00) בבית 6 של מוקדמות אליפות אירופה, ותקיים הערב (שלישי) אימון מסכם באצטדיון בו ייערך המשחק.

ניצחון יעלה את הנבחרת למקום הראשון בבית לאחר התיקו 1:1 במשחק הראשון מול קזחסטן.

מאמן הנבחרת מוטי איוניר אומר היום בראיון מבולגריה לאתר ההתאחדות לכדורגל לקראת המשחק: "ההכנות שלנו למשחק היו אידיאליות. עשינו את כל מה שצריך כדי לבוא מוכנים, וגם היתה לי הזדמנות נוספת לראות את הבולגרים מול אוסטריה, כך שלמדנו אותם כמו שצריך".

על היריבה מחר אומר איוניר: "בולגריה נבחרת טובה שלא נחותה מאיתנו. זו לא נבחרת ברמה של איטליה או גרמניה שלא תמיד מספיק לתת הכל מולן בכדי לנצח, אלא זו נבחרת שהיא פחות או יותר ברמה שלנו. כשאנחנו באים מוכנים ומפוקסים, אין סיבה שלא ננצח".

22 שחקנים יצאו עם הנבחרת לבולגריה, ביניהם שחקני סגל הנבחרת הלאומית, בן סהר ובירם כיאל. איוניר מסביר כי השניים תורמים רבות לנבחרת: "הנוכחות של בן ובירם משדרגת אותנו. הרצינות שלהם, העובדה שהם מגיעים לכאן ורואים שהם שמחים לבוא ולתרום את כל מה שיש להם, מביאה לכך שגם שחקנים אחרים נותנים יותר והרמה עולה. נקווה שכל הדברים שנראים טוב היום, יבואו לידי ביטוי מחר במשחק".

בתחילת השבוע הפתיעה מונטנגרו כשניצחה 0:2 בקזחסטן. המשמעות: ניצחון של ישראל מחר, יעלה את הנבחרת למקום הראשון בבית.

איוניר: "הבית קשה מבחינת צבירת הנקודות. משום שהושגו תוצאות בלתי צפויות, זה מחייב אותנו לנצח את הבולגרים. אנחנו חייבים להחזיר את הנקודות שאיבדנו מול קזחסטן, ולמשחק מחר יש חשיבות גדולה כדי שנתמקם בצמרת הבית".

סגל השחקנים למשחק בבולגריה

שוערים: בוריס קליימן (הפועל כפ"ס), דניאל ליפשיץ (מכבי נתניה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים)

הגנה: אושרי רואש (הפועל חיפה), דין מורי (בני יהודה ת"א), רמי גרשון (עירוני ראשל"צ), רחמים צ'קול (מ.ס.אשדוד), ישראל ראש (הכח עמידר רמת גן)

קישור: עידן ורד (בית"ר ירושלים), רן אבוקרט (הפועל חיפה), ביבראס נאתכו (הפועל ת"א), לירוי צעירי (בני יהודה ת"א), אייל גולסה (מכבי חיפה), בירם כיאל (מכבי חיפה), אלמוג כהן (מכבי נתניה), אבי ריקן (הפועל פתח תקווה)

התקפה: טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), טל בן חיים (מכבי פ"ת), עומר דמארי (מכבי פ"ת), דודי ביטון (הפועל רעננה), תומר סויסה (קרית שמונה), בן סהר (דה גראפשחאפ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully