וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קן הציפור" יארח את הסופר קאפ האיטלקי

המפגש המסורתי בין האלופה (אינטר) למחזיקת הגביע (לאציו) ייערך באיצטדיון האולימפי בסין. דליו רוסי עזב את לאציו, פאנדב בדרך החוצה

מאמן לאציו, דליו רוסי, שם קץ לחרושת השמועות והודיע סופית על התפטרותו מהמועדון. המאמן בן ה-49, שהדריך את הביאנקוצ'לסטי בארבע השנים האחרונות וזכה בגביע האיטלקי, מאס בכך שלא קיבל גיבוי מהנשיא, קלאודיו לוטיטו. "זו הייתה החלטה קשה, אך שקולה", אמר רוסי במסיבת עיתונאים. "הרגשתי שאני לא במרכז העניינים בלאציו. אני מצטער כי יש עוד הרבה עבודה".

בשבועות האחרונים פרסמה התקשורת האיטלקית כי לוטיטו מנהל מגעים עם מספר מאמנים. רוסי לא אהב לשמוע את הדברים, והביע חוסר שביעות רצון מהתוכניות של לוטיטו לגבי הסגל. "רציתי להישאר כאן כל החיים. גם קניתי בית ברומא. פורמלו (מתקן האימונים של לאציו) הוא ביתי".

בינתיים, נראה כי דווידה בלארדיני, שאימן בעונה החולפת את פאלרמו, הוא המועמד המוביל להגיע לאולימפיקו. גם שמו של מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של קליארי, הוזכר. לוטיטו פנה לאלגרי, שחתום בקליארי לשנתיים נוספות. רוסי הוזכר כמועמד מוביל לאמן את טורינו, שירדה לסריה B.

לאציו קרובה לאבד גם את כוכבה גוראן פאנדב המקדוני, שנמצא בדרכו ליובנטוס. "אמרתי ללוטיטו שימצא פתרון וימכור אותי", אמר החלוץ ל"סקיי איטילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully