וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת אימים

ברצלונה וטאו ויטוריה פותחות את סדרת הגמר בספרד עם הרבה ציפיות לכדורסל טוב. במשחק הראשון, לפחות לפי הווינר, יש לטאו יתרון. היא תשמור עליו?

משחק מספר 73: טאו ויטוריה - ברצלונה (4+) 1.8, 9.0, 1.8

אחרי שסיימה את העונה האירופית במקום השלישי, ברצלונה מקווה לפחות לסיים עם טעם מתוק את הליגה בספרד, כאשר היא פותחת את סדרת הגמר מול טאו ויטוריה החזקה, ואין דרך מאושרת לסיים עונה כל כך ארוכה מאשר עם תואר האליפות. בארסה, שהפסידה בשנה שעברה לטאו 3:0 בסדרת הגמר, רוצה הפעם לנקום ויש לה את כל הכלים לעשות זאת.

הליגה הסדירה - טאו סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון עם מאזן של 28 ניצחונות וארבעה הפסדים. ברצלונה סיימה שנייה עם 26 ניצחונות ושישה הפסדים.

הפלייאוף - ברצלונה פגשה בסדרת רבע הגמר את ולנסיה והשלימה סוויפ קליל של 0:2 אחרי ניצחון אחד דחוק (66:68) ועוד אחד בהפרש גבוה (55:81). טאו פגשה באותו שלב את בילבאו וניצחה אותה 86:90 ו-76:97. בחצי הגמר הקטלאנים ניצחו את מלאגה במשחק הראשון, הפסידו במשחק השני אך השלימו את המשימה בבית עם 78:86 לאחר הארכה ביום ראשון האחרון. טאו ניצחה את ריאל מדריד במשחק הראשון, הפסידה בשני בחוץ אך 80:98 בשבת העלה אותה לגמר.

הערכה - מה יהיה כאן? שאלה מצוינת. ברצלונה היא יותר קבוצת יורוליג וטאו היא קבוצת ליגה טובה יותר. בנוסף לזאת אין ספק שהביתיות תשחק תפקיד מכריע, אך ברצלונה לא תפסיד ביותר מארבע הפרש. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully